er jeg 4 + 0 i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

babyonboard

Hej Tøzer.

Jeg kan simpelt hen ikke finde ud af hvor lang jeg er. Ifølge beregneren skulle jeg være 4+0 i dag er det korrekt.

Min sidste mens første dag var d. 10 januar 2011 og forventer mens her d. 10 februar 2011. har en lidt uregelmæssig mens men sådan er den kommet de sidste 2 måneder så det er det jeg regner ud efter. Jeg har testet positivt her d. 7 februar.

Håber i vil hjælpe mig da det jo ville være lidt rart at vide og tak på forhånd for jeres svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

mamiolvi

Hej
Jeg havde sidste mens den 6 jan, med en cyklys på 27 dage...
Jeg er 4+5 ...
Prøv termin beregner på min- mave.dk...
Derfra får jeg også dagllig en mail med nyt fra lige præcis den dag ´jeg er henne..
under mødregrupper 4 . kvatal, kan du finde nogen af os der skal føde i okt...

Anmeld

7. februar 2011

tandbørsten

hvis din sidste mens første dag var d. 10 januar og du forventer mens igen d. 10 feb så er din sidste cyklus 31 dag og så vil jeg mene du er 3+4 i dag hvis altså din æl er faldt midt i din cyklus :-)

Og tillykke

Anmeld

7. februar 2011

babyonboard

Jeg ved ikke helt hvornår min ægløsning er faldet så det er jeg lidt i tvivl om, men tror det er i mellem den 24 til den 26 januar men er skisme lidt i tvivl. Har selvfølgelig ikke skrevet det op i denne måned hvornår jeg havde ægløsning selv om jeg altid kan mærke det, men regnede jo heller ikke lige med den var positiv...

Og taaaak.... det er ikke rigtig gået op for mig endnu jeg skal være mor til oktober hvis alt går som det skal selvfølgelig. Men tror da på det bedste det skal man jo.  

Anmeld

7. februar 2011

tandbørsten

hvis du bruger den terminsberegner som er her inde og taster din sidste mens første dag ind og din cyklus længde på 31 dage så kommer dette resultat :-)

Anslået befrugtningsdato: 27/01 2011
Forventet terminsdato: 20/10 2011
Så langt er du i din graviditet: 3 uger, 4 dage (3+4)

derudover er det sådan set lige gyldigt om du har haft æl sent eller tidligt i din cyklus da lægen har en terminsberegner som går ud fra cyklus på 28 dage, din termin vil først blive fast sat helt præcis ved din Nf scanning, men indtil videre vil jeg mene du er 3+4 som sagt :-)

Anmeld

7. februar 2011

babyonboard

tak for hjælpen og for dit svar, jamen så holder jeg mig til det alså 3+4  

Anmeld

7. februar 2011

Sophia'smor

du kan også prøve terminberegnerne inde på gravidkalenderen , vis du googler gravid, så den første der kommer frem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.