lidt video

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Milka

http://www.youtube.com/watch?v=durWCrHiWPs

http://www.youtube.com/watch?v=J01ocBLJWZ8

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Ida.

den sidste video er for god altså - hvor er det skægt at se, hvordan de kopierer hinanden...og hvor er de blevet STORE og langhårede (sig mig, hvad giver du dem - synes deres hår vokser helt vildt fra hver gang, du viser billeder frem!)

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

Hahaha hvor er de søde!!!

Gang i dem!

Anmeld

7. februar 2011

Ni-ko-li-ne

ej hvor er de skønne, de to fjollede tøser!!!

Nikoline gjorde præcis det samme med de der puslespilsbrikker! og jeg fandt aldrig ud af hvad det gik ud på... hi hi...

Nikoline har også et hoppedyr, men det er en Rody og jeg tror den er lidt større end my érnes, og hun er altid steget af den på samme måde som pigerne gør der.... ud over den ene side, bom bom

Anmeld

7. februar 2011

Milka

idamaria83 skriver:

den sidste video er for god altså - hvor er det skægt at se, hvordan de kopierer hinanden...og hvor er de blevet STORE og langhårede (sig mig, hvad giver du dem - synes deres hår vokser helt vildt fra hver gang, du viser billeder frem!)

altså det hår der kører sit eget show! jeg prøver bare at holde det nede så godt jeg kan

Anmeld

7. februar 2011

anna-jonas

Camilla...........................jeg er helt solgt. De er da bare så dejlige, og den måde de kopierer hinanden. Skønne bøtter.

Anmeld

8. februar 2011

Bondepigen

Haha, hvor er de søde. De giver lige hinanden et indforstået blik.. hvis nu jeg gør det, så gør du osse, ikk? Hihi..

Anmeld

8. februar 2011

sarahb

hvor er det bare fedt.. Det er total copy cat eller monkey see monkey do.. Så SEJT!!!
De er jo bare for lækre, helt ærligt

Glæder mig til at se dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.