hej søde piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Milka

først vil jeg gerne undskylde for mit fravær. synes ikke selv jeg kan være det bekendt, sådan bare at blive væk uden en forklaring! jeg tror jeg har følt at jeg, for det første, brugte aaalt for meget tid herinde. og så syntes jeg ind imellem at der var kommet en snert af dårlig stemning på vores dejlige ns, den samme stemning som der ofte er at finde andre steder her på sitet (er jeg den eneste der har tænkt det?).

jeg håber i kan tilgive mig , for jeg kan jo på ingen måde undvære jer i mit liv. og jeg håber, at vi ses til sol's fest? (som – vistnok – er på søndag? har skrevet det ned i min kalender som værende lørdag )

vi har det godt. pigerne er snart 2!!! jeg skal nok lave et indlæg med lidt billeder, men det må vente, for jeg er møg syg og må ind under dynen nu.

håber i alle har det dejligt – bortset selvfølgelig fra lille malucca, hvad fanden sker der lige der??? virkelig forfærdeligt

kvitterer med et billede af et styk tossetøs tidligt i morges.

stort knus, camilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

TbCp

Hej

Dejligt lige at høre fra dig.

Har dog slet ikke opfattet nogen negativ stemning herinde... hvad specielt tænker du på?

God bedring

Anmeld

7. februar 2011

Ida.

Hej

Dejligt at høre fra dig!

Som Tina skriver, så har jeg heller ingen negativ stemning fornemmet - blot har der været ufatteligt meget sygdom synes jeg - og mange der ikke har været på toppen mentalt...trist! Håber det snart vender, så vi kan få nogle flere solstråle-indlæg!

Skønt billede af skør tøs

God bedring til dig!

Anmeld

7. februar 2011

Milka

skal nok prøve at sætte ord på det når jeg er lidt mere klar i hovedet, sorry

Anmeld

7. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Hai sveske... Sols fest er søndag 13:00

Anmeld

7. februar 2011

otlitrom

Dejligt med en update fra Jer, jeg synes det var ved at være lææænge siden vi havde hørt fra Jer. Men jeg forstår dig udemærket! Jeg føler også jeg bruger alt for meget tid herinde, men jeg kan slet ikke lade være. Jeg er dybt afhængig! Her er så hyggeligt, men det er en tidsrøver!

Ang. stemningen, så har der været så meget sygdom, på både fysisk og psykisk vis. Og når jeg tænker over det, så ja, det har da ikke været godt for stemningen, fordi vi bekymrer os om hinanden. Men den måde vi skriver til hinanden og giver råd på - den synes jeg er uændret!

Dejlige film du har lagt ud af tøserne. Sjovt som de spejler hinanden!

Vi ses til Sols fest - på søndag!

Anmeld

7. februar 2011

oo

jaaaaa! jeg har savnet dig - og smugkigget på facebook

jeg ved ikke med dårlig stemning...jeg er ikke ret god til den slags. altså jeg er ikke sådan en dame-dame, så det dur ikke at tingene står mellem linierne, for det opfatter jeg ikke! og så fordi jeg godt VED at det går henover hovedet på mig, så er jeg altid lidt nervøs for at det foregår og jeg bare ikke fatter en bjælde

men jeg må stemme i og sige, at al den sygdom og eksamener og jeg ved ikke hvad har gjort NS'en til et lidt tomt sted- jeg synes vi allesammen skriver undskyldninger i eet væk for vores fravær og HALLO! jeg har det da sådan med alle jer andre, at det er ligegyldigt om der så går et halvt år mellem jeres indlæg, så ELSKER jeg at læse dem når de kommer! også selvom jeg heller ikke får svaret på det hele (herhjemme er det meget et spørgsmål om, om jeg har 1 eller 2 hænder frie )

ja vi ses på søndag! til KAGE og sladdertanteri og kaffeslaberas og rytmisk musik og...ja...faktisk alt hvad hjertet kan begære

Anmeld

7. februar 2011

Lilac

Milka skriver:

først vil jeg gerne undskylde for mit fravær. synes ikke selv jeg kan være det bekendt, sådan bare at blive væk uden en forklaring! jeg tror jeg har følt at jeg, for det første, brugte aaalt for meget tid herinde. og så syntes jeg ind imellem at der var kommet en snert af dårlig stemning på vores dejlige ns, den samme stemning som der ofte er at finde andre steder her på sitet (er jeg den eneste der har tænkt det?).

jeg håber i kan tilgive mig , for jeg kan jo på ingen måde undvære jer i mit liv. og jeg håber, at vi ses til sol's fest? (som – vistnok – er på søndag? har skrevet det ned i min kalender som værende lørdag )

vi har det godt. pigerne er snart 2!!! jeg skal nok lave et indlæg med lidt billeder, men det må vente, for jeg er møg syg og må ind under dynen nu.

håber i alle har det dejligt – bortset selvfølgelig fra lille malucca, hvad fanden sker der lige der??? virkelig forfærdeligt

kvitterer med et billede af et styk tossetøs tidligt i morges.

stort knus, camilla

Dejligt at høre fra jer - surt med sygdommen, håber den snart er på retur... 
Jeg har nu ikke bemærket nogen dårlig stemning herinde, og det ville da være surt hvis den dårlige stemning fra resten af sitet skulle snige sig herind...

Sikke en dejlig Luca-tøs på sin hoppehest! Synes stilen med én støvle er klasse!  

Anmeld

7. februar 2011

Milka

i har nok ret i, at der har været et kollektivt mangel på overskud herinde. dårlig stemning var måske også for meget sagt. her har bare været tomt, og jeg synes der kom flere og flere indlæg med få eller ingen svar. ligesom ude i gen pop!

eller også er det bare mig der er en sart blomst?

Anmeld

7. februar 2011

Milka

Lilac skriver:

Dejligt at høre fra jer - surt med sygdommen, håber den snart er på retur... 
Jeg har nu ikke bemærket nogen dårlig stemning herinde, og det ville da være surt hvis den dårlige stemning fra resten af sitet skulle snige sig herind...

Sikke en dejlig Luca-tøs på sin hoppehest! Synes stilen med én støvle er klasse!  

ja, én støvle på den forkerte fod

dejligt mavebillede der i den anden tråd, du er smuk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.