Decoy to-delt undertøj og pyjamas!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. september 2008

lonemus

Har nogle af jer prøvet dette??

Hvordan er størrelserne??

Kryber det og bliver hurtigt grimt i vask??

Jeg syntes de har lavet det i nogle flotte farver, men jeg ved ikke hvordan kvaliteten er - jeg køber jo kun strømpebukser fra Decoy :)

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

Balderson

Hej Lone

Jeg har købt bodyer og natdragter i Decoy, og jeg har altid købt dem et nummer større, for synes de kryber i vask..

Farverne holder fint.. Vil faktisk sige at et mærke som Molo mister hurtigere farven i tøjet end Decoy..

Men alle farver har jo kun en begrænset levetid.. Efter 20 vask kan man godt se at det har mistet farve...

Jeg har en børnebutik oppe hos mig og de har også skrevet på et skilt ved siden af at man skal købe et nummer større...

Mvh

Anmeld

25. september 2008

lonemus

Balderson skriver:

Hej Lone

Jeg har købt bodyer og natdragter i Decoy, og jeg har altid købt dem et nummer større, for synes de kryber i vask..

Farverne holder fint.. Vil faktisk sige at et mærke som Molo mister hurtigere farven i tøjet end Decoy..

Men alle farver har jo kun en begrænset levetid.. Efter 20 vask kan man godt se at det har mistet farve...

Jeg har en børnebutik oppe hos mig og de har også skrevet på et skilt ved siden af at man skal købe et nummer større...

Mvh

Okay, tak for dit svar!

Det undertøj jeg gerne vil købe hedder str. 2 og str 3 osv.
Min datter er 2 år, tror du så jeg skal helt op i en str 3 år??

Lone

Anmeld

7. oktober 2008

lonemus

Nu har jeg købt 2 sæt undertøj til begge børn, str 2 år. - for pokker det er lækkert og enormt flotte farver. Har efterhånden vasket det en del gange, og farverne holder altså.

Så kun godt herfra :)

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.