Råd? kæresten har været så fantastisk <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

joojoo

Babyklar skriver:

Lyder super lækkert

Det er i hvert fald super nemt og smager utrolig godt Håber det hjalp lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Chillien

Så tråden tidligere og var selv helt blank.. Men så fik jeg en åbenbaring da jeg var i Bilka..

Vi har i forvejen aftalt at købe nogle gode dyre bøffer og spise whiskey sovs til vi revner.. Men så fandt jeg på at købe nogle special øl.. Bilka havde nogle der smager af chokolade, honning og nogle andre mærkelige ting.. Og så skal han have massage, special øl og få lov at drikke mig små snaldret  Har jo alligevel ferie... Og så har jeg tænkt mig at skrive et lille brev eller et kort hvor jeg forklarer ham hvor glad jeg er for ham og hvor m,eget han betyder for mig.. Den slags tøsenoget...

Hvis manden bedre kan lide whiskey eller noget kan man jo købe det...

Lettere alkoholisk forslag... Men det passer bare godt til ham at han får nogle forskellige specialøl han skal drikke sammen med mig til maden Tænkte det kunne være en ide for nogen..

Anmeld

10. februar 2011

Moar2011

Chillien skriver:

Så tråden tidligere og var selv helt blank.. Men så fik jeg en åbenbaring da jeg var i Bilka..

Vi har i forvejen aftalt at købe nogle gode dyre bøffer og spise whiskey sovs til vi revner.. Men så fandt jeg på at købe nogle special øl.. Bilka havde nogle der smager af chokolade, honning og nogle andre mærkelige ting.. Og så skal han have massage, special øl og få lov at drikke mig små snaldret  Har jo alligevel ferie... Og så har jeg tænkt mig at skrive et lille brev eller et kort hvor jeg forklarer ham hvor glad jeg er for ham og hvor m,eget han betyder for mig.. Den slags tøsenoget...

Hvis manden bedre kan lide whiskey eller noget kan man jo købe det...

Lettere alkoholisk forslag... Men det passer bare godt til ham at han får nogle forskellige specialøl han skal drikke sammen med mig til maden Tænkte det kunne være en ide for nogen..

Jeg havde os tænkt på lidt dyrt kød med en lækker sovs til en masse lys og så ellers bare nyde hinanden ekstra meget den dag. evt få ham til at køre en tur ud til hans mor mens jeg gør klar evt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.