Hvad kan det være, hvis ikke det er ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Ann.

.. Lungebetændelse? Lærke piver/hiver og raller helt vildt når hun trækker vejret. Hun hoster som bare pokker, så hun sover meget afbrudt. Hun har for 3-4 uger siden haft lungebetændelse, så synes bare det virker underligt hvis hun skulle have fået det igen. Hun har ikke feber - men hold op det er synd for hende. Ved ikke om jeg evt. skal ringe til lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Bondepigen

TrineLærke skriver:

.. Lungebetændelse? Lærke piver/hiver og raller helt vildt når hun trækker vejret. Hun hoster som bare pokker, så hun sover meget afbrudt. Hun har for 3-4 uger siden haft lungebetændelse, så synes bare det virker underligt hvis hun skulle have fået det igen. Hun har ikke feber - men hold op det er synd for hende. Ved ikke om jeg evt. skal ringe til lægen?

Hun skal da til lægen. Der er jo osse noget der hedder kold lungebetændelse, hvor man ikke nødvendigvis har feber. Og er det andet, skal hun da stadig til læge. Hun skal da kunne få luft..

God bedring med hende!

Anmeld

7. februar 2011

malunte

Jeg synes også du skal gå til lægen, når det har varet så længe. Måske kan det have sat sig til noget asmatisk bronkitis?? Det fik vores datter konstateret også oven på en lungebetændelse, da hun var lidt under 1 år. Hun fik astmamedicin i et lille års tid, og nu er det helt væk igen.

Anmeld

7. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville få hende tjekke i dag. Hvis det ikke er en kold lungebetændelse lyder det som AB.

Anmeld

7. februar 2011

Fru Nielsen

Kan også være noget asmatisk bronkitis..... Mathias døjer rigtig meget med det, og er på astma medicin 24-7 for at holde hans væk, fordi han får det heeele tiden, og får han ikke hans astma medicin, så er den stensikker at han har lungebetændelse HVER gang han bliver bare en smule snotttet.....

Syntes du skal få ringet til lægen, så vidunderet kan blive tjekket...

Go bedring...

Kram

Anmeld

7. februar 2011

Ann.

Tak for alle jeres svar. Er nervøs for at det kan være AB Men har fået en tid ved lægen 11.30 idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.