update 5 uger siden kur start

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

ChatH

Godmorgen tøser.. idag er det fem uger siden gemalen og jeg startede på kostomlægning

idag har manden tabt sig 12,4 kilo og mit MAGISKE TAL siger 8 kilo.. er simpelthen så stolt! der hænger stadig en del ud over de forkerte steder og håber at smide 8 kilo mere så er vi ved at være der

Nåh bare lidt glæde efter min tur på vægten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

TbCp

SÅDAN!!!! Flot flot!!!

Anmeld

7. februar 2011

mama09

Chatarina skriver:

Godmorgen tøser.. idag er det fem uger siden gemalen og jeg startede på kostomlægning

idag har manden tabt sig 12,4 kilo og mit MAGISKE TAL siger 8 kilo.. er simpelthen så stolt! der hænger stadig en del ud over de forkerte steder og håber at smide 8 kilo mere så er vi ved at være der

Hold da op!! Vildt flot

Anmeld

7. februar 2011

JustAnotherName

Chatarina skriver:

Det er så flot af Jer. Keep it up  

Anmeld

7. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

det er PISSE flot Chatarina!

kommer du så i 3 mdr og er min løftede pegefinger så jeg også kan smide nogle kg??

Anmeld

7. februar 2011

ChatH

JustAnotherName skriver:

Det er så flot af Jer. Keep it up  

TAK er også pisse glad

Anmeld

7. februar 2011

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

det er PISSE flot Chatarina!

kommer du så i 3 mdr og er min løftede pegefinger så jeg også kan smide nogle kg??

Tak søde men har langt vej igen, de næste kilo er nok rigtig svære ikke??

men du siger bare til, syntes ikke det har været så slemt som frygtet- heldigvis

Anmeld

7. februar 2011

anna-jonas

Sejt gået. Må jeg høre hvad i gør??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.