Dating sider. Hvilke ? Måske mest enlige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.199 visninger
9 svar
1 synes godt om
6. februar 2011

Anonym trådstarter

Hvilke vil anbefale ?

Er der nogen der er bedst for enlig mødre/fadre?

Og hvorfor vil i anbefale den?

Kram en trist pige der leder efter en sød og kærlig fyr.

PS: Er 21år kommer fra Sønderjylland.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Frøken J.

Netdate.dk er god, måske ikke specifikt henvendt til enlige. Det var der jeg mødte min kæreste, som jeg nu venter barn med

Anmeld

6. februar 2011

esrt

Anonym skriver:

Hvilke vil anbefale ?

netdate.dk - netdate ville jeg helst bruge
singleplus.dk

Anmeld

6. februar 2011

Silas&Mille

Den er ikke henvendt direkte til enlige forældre, men jeg har selv haft nogle gode oplevelser samt mødt min dejlige kæreste, og far til min 1 måned gamle søn, på www.scor.dk
Vi har været sammen i 4½ år her den 11. februar  

Det er en side hvor man nok skal se sig lidt godt for, men der findes mange rigtig søde fyre der inde. Flest til sjov, men også fyre der søger kærligheden.

Anmeld

6. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hvilke vil anbefale ?

Åh, jeg har været inde på dating og havde opgivet....jeg havde fået virkelig mange mange breve og syntes det var så overfladisk...men så lavede jeg en profiltekst som virkelig viste en del om mig og en fredag aften fik jeg brevet fra den mand jeg bare vidste jeg skulle møde...vi talte sammen 4 timer den aften og næste dag kom han er og det var om ikke kærlighed ved første blik så sympati, kemi og tiltrækning. Han sov her og næste dag tog jeg ind og sov ved ham efter arbejde...det er nu 16 dage siden...og han er virkelig ham jeg vil have, så det virker altså og jeg ville vælge dating og så sørge for at læse de profiler og se mindre på billeder....vær klar over hvad du søger og hvad du ikke søger..

Ham jeg har mødt er dog virkelig langt fra det jeg troede jeg skulle have, udseende mæssigt...og jeg har måtte æde en masse overflade snak og tilgang til mænd som jeg havde før, for ham her er bare ham.. fordi han er ham...

Så dating.dk.

Held og lykke...

Anmeld

6. februar 2011

esrt

MoriSverige skriver:

Den er ikke henvendt direkte til enlige forældre, men jeg har selv haft nogle gode oplevelser samt mødt min dejlige kæreste, og far til min 1 måned gamle søn, på www.scor.dk
Vi har været sammen i 4½ år her den 11. februar  

Det er en side hvor man nok skal se sig lidt godt for, men der findes mange rigtig søde fyre der inde. Flest til sjov, men også fyre der søger kærligheden.

men scor er da bare så sekfikseret? :s

Anmeld

6. februar 2011

mamax3

Anonym skriver:

Hvilke vil anbefale ?

Dating... der mødte jeg min kæreste... 

Anmeld

6. februar 2011

Shibby

singlemom.com..eller dk..kan ikk huske hvilken en det var

singleplus.dk (for forældre)

hot.dk (Her er der blandede,både forældre,engangsknald,til kærestefinding osv)

dating.dk (samme som hot lige minus at folk på dating virker mere seriøse)

netdating.dk (samme som dating,men en ret lallet side)

netdate.dk (samme som netdating)

nå jah..så er der også engangsknald.dk,kender endda en pige der fandt sin kæreste gennem nabosex.dk

Der KAN man finde en kæreste..he..Men ved du hvad..Piger kan finde mænd allesteder! En skøn jysk pige i landlige omgivelser..Lyder allerede dejligt

Anmeld

6. februar 2011

Silas&Mille

esrt skriver:

men scor er da bare så sekfikseret? :s

Ja det er den faktisk.

Men hvis man ser sig for, kan man sagtens styrer uden om de fyre der KUN vil sex. Som skrevet det er dem der er flest af, men de søde og kærlige fyre findes også der inde. Ellers har jeg i hvert fald været svine heldig og fundet den eneste ikke sexfikserede fyr der inde for 4½ år siden 

Jeg var også på Dating.dk for nogle år siden, men synes det hele gik enormt meget op i udseende så den side droppede jeg igen og tog chancen på scor.dk og det gav altså pote

Anmeld

6. februar 2011

Shibby

MoriSverige skriver:

Ja det er den faktisk.

Men hvis man ser sig for, kan man sagtens styrer uden om de fyre der KUN vil sex. Som skrevet det er dem der er flest af, men de søde og kærlige fyre findes også der inde. Ellers har jeg i hvert fald været svine heldig og fundet den eneste ikke sexfikserede fyr der inde for 4½ år siden 

Jeg var også på Dating.dk for nogle år siden, men synes det hele gik enormt meget op i udseende så den side droppede jeg igen og tog chancen på scor.dk og det gav altså pote

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.