Febervildelse!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.086 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

isimaven

Hjælp tøser!Min datter på 6 år gik i seng klokken 20 frisk og rask som hun plejer dog med en smule hoste (som hun har haft i nogle dage) men ellers alt som det plejer. Klokken 22 "vågner" hun grædende/skrigende med 38,2 i feber som jo ikke er det vilde, men hun er totalt febervild!! Hun skriger jeg vil væk herfra, her er ikke rart at være!! Vi må ikke røre hende og hun ryster og stønner :/ Er det nu jeg ringer til lægevagten eller skal jeg se det an??Hun har fået det lignende for nogle år siden men da havde hun også over 40 i feber, jeg synes bare det er vildt uhyggeligt at hun har det sådan når feberen ikke er højere... Er der nogle der har prøvet noget lignende og kan berolige mig??? Knus Rakel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Mi

Tror du ikke bare hun havde et mareridt som var svært at vågne op fra, fordi hun også har feber. Jeg ville i hvert fald ikke ringe til vagtlægen, for der er jo ikke rigtig noget lægen kan gøre ved det. Håber hun hurtigt får det bedre.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

7. februar 2011

isimaven

MarianneSonne skriver:

Tror du ikke bare hun havde et mareridt som var svært at vågne op fra, fordi hun også har feber. Jeg ville i hvert fald ikke ringe til vagtlægen, for der er jo ikke rigtig noget lægen kan gøre ved det. Håber hun hurtigt får det bedre.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Tak for dit svar, og Jo du har måske ret i det med mareridtet. Hun fortsætter dog med meget tung vejrtræknig og stønnen så feberen er nok på vej op. Men lægen kan jo ikke gøre så meget det er bare væmmeligt at se sit barn sådan.. Jeg havde på en måde besluttet at se det an men så lurede den dårlige fornemmelse alligevel!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.