Er der mon nogle frisører herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Lunae

Jeg har brug for eksperthjælp!

Jeg har de seneste 5 år farvet mit hår mørkt, en nr 3 hvis det siger nogen noget! Nu vil jeg så gerne stoppe farvningen, men er selvfølgelig træt af at skulle have træls udvokning! Derfor forestillede jeg mig at få lavet lyse striber for at mildne overgangen! Jeg har dog hørt, at man ikke kan lysne farvet år!

Hvad gør jeg!?

Ps min naturlige hårfarve en en god lever, måske mellemblodt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Mortilxx

Hej

Nu er jeg ikke selv frisør, men har skulle have gjort nøjagtig det samme som du skriver. Man kan godt lave ''lysestriber'', men de bliver bare ikke rigtig lyse, og frisøren bliver nødt til at blande en lille smule rød farve i, da den lysefarve ikke kan holde ved håret i ret lang tid. Hvis du ringer eller tager et smut forbi frisøren, kan de sikkert give dig en langt bedre forklaring, men jeg ville bare lige skrive, at det godt kan lade sig gøre, men at det ikke er det nemmeste for frisøren, og at det ikke kan være den samme farve som din naturlige hårfarve. Den farve de bruger til striberne, vil nok minde om en lysbrun farve

Held og lykke!!

Anmeld

6. februar 2011

Manakauapo

Altså jeg gik fra denne farve:

Til denne farve:

Men jeg fik det så også lavet ved frisøren, så kan ikke give dig noget godt råd! Men mener hun bare lagde en masse lyse og lysebrune striber ind.

Jeg har nemlig aldrig selv turde at farve det selv, fordi min søster ødelagde sit hår ved selv at farve det..

Men det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.