hvad spiste i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

JuliaNielsen

Hej TøZer <3

Jeg har siden jeg fandt ud af jeg var gravid ikke kunne døje varmt mad, er dog begyndt at spise lidt men vi snakker om 1 lille kartoffel og højest halvdelen af en kabonade (150g), sådan i gennemsnit er det hvad jeg får at spise fra morgenmaden som består af 3/4 frandsbrød med forskelligt pållæg til aftensmaden.

Jeg hår været helt nede og veje 6 kg mindre end da jeg blev gravid men har nu snølet mig op/ned på 3½ kg efter jeg fandt ud af jeg var gravid.

Hvad spiste i, i mellemmåltid for at få nok proteiner ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

AnneBJ

Jeg tænkte overhovedet ikke over sammensætningen af kosten, men spiste hvad jeg havde lyst til, fordi jeg havde så meget kvalme... 

Hvad med æg, kan du få det ned? Det er jo ganske proteinholdigt.. 

Anmeld

6. februar 2011

JuliaNielsen

AnneBJ skriver:

Jeg tænkte overhovedet ikke over sammensætningen af kosten, men spiste hvad jeg havde lyst til, fordi jeg havde så meget kvalme... 

Hvad med æg, kan du få det ned? Det er jo ganske proteinholdigt.. 

Æg har jeg ikke lige prøvet endnu ;-)

Men for det meste er det også det der med at jeg åbner køleskabet og virkelig ikke gider noget af det der er deri

Men nu er jeg begyndt at tvinge lidt i mig, men maven bliver så oppustelig som om jeg har ædt i flere timer uden stop  og får det rigtig ubehageligt af det i maven.

Så kunne være nogle havde nogle råd.

Anmeld

6. februar 2011

AnneBJ

JuliaNielsen skriver:

Æg har jeg ikke lige prøvet endnu ;-)

Men for det meste er det også det der med at jeg åbner køleskabet og virkelig ikke gider noget af det der er deri

Men nu er jeg begyndt at tvinge lidt i mig, men maven bliver så oppustelig som om jeg har ædt i flere timer uden stop  og får det rigtig ubehageligt af det i maven.

Så kunne være nogle havde nogle råd.

Hm jamen hvad spiste jeg... 

Youghurt

Havrefras/Cornflakes

Frugt

Agurk

Toastbrød

Knækbrød

Kiks

Sodavandsis

Du kan nok se det ikke var hverken alsidig eller nærende kost. Min erfaring er, at det bedste er, at lytte til kroppen... Jeg forsøgte at tvinge enkelte ting ned, netop for at få "det rigtige" med det resultat at jeg slet ikke kan spise det nu her...

Grønne bønner er der forresten også mange proteiner i, dem kan du jo spise både kolde og varme. Køb en pose frosne, vask dem godt og bon appetit.. Det er squ en nem grøntsag  

Anmeld

6. februar 2011

JuliaNielsen

AnneBJ skriver:

Hm jamen hvad spiste jeg... 

Youghurt

Havrefras/Cornflakes

Frugt

Agurk

Toastbrød

Knækbrød

Kiks

Sodavandsis

Du kan nok se det ikke var hverken alsidig eller nærende kost. Min erfaring er, at det bedste er, at lytte til kroppen... Jeg forsøgte at tvinge enkelte ting ned, netop for at få "det rigtige" med det resultat at jeg slet ikke kan spise det nu her...

Grønne bønner er der forresten også mange proteiner i, dem kan du jo spise både kolde og varme. Køb en pose frosne, vask dem godt og bon appetit.. Det er squ en nem grøntsag  

Agurk og Yoghurt kan jeg også sagtens spise,. :-) Og nyde det, tak for råd tror jeg vil prøve med noget knækbrød imorgen til morgen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.