Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jubiii...
bonus baby
Jeg glæææder mig til selv at hilse på den i morgen, smukke!
Og så er jeg i øvrigt glad for at det er officielt nu!
Nu har jeg vidst det SÅÅÅ længe og har skulle holde det hemmeligt hahaha!
Jaaah!!! Mini T
møs
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nåårh hvor skøønt
Caroline86 skriver: jubiii... bonus baby Jeg glæææder mig til selv at hilse på den i morgen, smukke! Og så er jeg i øvrigt glad for at det er officielt nu! Nu har jeg vidst det SÅÅÅ længe og har skulle holde det hemmeligt hahaha! Jaaah!!! Mini T møs
Nemlig Bonus baby
jeg er glad for det er dig der skal med i morgen når nu farmanden ikke kan komme med..
Heeh jah det har jo været lidt hemmeligt en god rum tid. syntes også det er dejligt det er ude så man ikke længer skal huske på hvem der nu havde fået det af vide osv
Ejjj søde, hvor jeg bare synes det er fantastisk for jer! Hvor må I bare være stolte af at have set jeres lille dejlige bebse! Og skønt med lidt hikke og vink derinde fra Kæmpe knus til dig
SSL skriver: Ejjj søde, hvor jeg bare synes det er fantastisk for jer! Hvor må I bare være stolte af at have set jeres lille dejlige bebse! Og skønt med lidt hikke og vink derinde fra Kæmpe knus til dig
Taak søde..
Det var virkelig helt vildt at se den lille trut.. Og det er jo slet ikke til at forstå at den lille en ligger i MIN mave
Trine89 skriver: Taak søde.. Det var virkelig helt vildt at se den lille trut.. Og det er jo slet ikke til at forstå at den lille en ligger i MIN mave
Det kan jeg godt forstå, at det er SÅ rigtigt, men SÅ uvirkeligt! Men DET ER JERES BABYYYy! Og det er så fantastisk!!
Åh får helt gåsehud og glæder mig endnu mere til min NF engang i starten af marts! Ih, så fantastisk at se. Stort tillykke med den lille guldklump!
/Mette
MaybeBaby skriver: Åh får helt gåsehud og glæder mig endnu mere til min NF engang i starten af marts! Ih, så fantastisk at se. Stort tillykke med den lille guldklump! /Mette
Jah for pokker det kan jeg godt forstå du gør..
Jeg har også Nakkefold scanningen i morgen og det bliver da dejligt lige at hilse på igen
Så Jah glæd du dig bare.. det er SÅ stort.
SSL skriver: Det kan jeg godt forstå, at det er SÅ rigtigt, men SÅ uvirkeligt! Men DET ER JERES BABYYYy! Og det er så fantastisk!!
Nemlig.. Det er vores lille baby
Trine89 skriver: Nemlig.. Det er vores lille baby
Men var din kæreste så med idag, til den her scanning? Og så er det NF om snart eller?
Har fulgt lidt med i de andre tråde med det dumme dumme arbejde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128