2 årig. vil ik sove. mangler gode råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Anonym trådstarter

hej alle sammen

ja som overskrifter siger har jeg et barn på 2 år som bar ikk vil sove.. Vi har her vinteren over været nød til a sove meget i stuen da varmen ikk er så god oven på men det er bedre nu hvor der er knap så koldt så vi kan sagtens sove der oppe.. men det vil han bar overhovedet ikke.. det er en kamp hver eneste aften når han ska i seng og han står og skriger og kalder.. har prøvet med a vi læser og synger lidt og nusse lidt.. men lige så snart jeg går så er den gal.. mangler gode råd nu?!?!? ved ikk helt hva jeg ska gøre og det er hjerte skærende og hører han blir så ked a det...

håber nogle kan hjælpe...

knuss

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

bonanza

Pyha kender der godt, her er det i perioder mine piger ikk vil sove (de deler værelse) og sommetider går jeg ned i stuen og de råber ,græder og brokker sig men så bliver der ro efter 5 min ca, og andre gange bliver jeg oppe ved dem på en sofa og lister ned når de sover ( det tager som regel 15-30 min) det er de råd jeg kan give dig:-)

Anmeld

6. februar 2011

mor-til-vanessa

kan du ikke i starten, indtil han vænner sig til det igen, sidde/ligge ved siden af ham og holde ham i holden indtil han sover. sige til ham "mor er her til du falder i søvn og når du sover går mor ned i stuen, men du skal også sove nu, hvis mor skal være her". det tror jeg godt han forstår.

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

tak for svarene

Har prøvet at blive ved ham til han sover men har været flere gange han så vågner igen efter en halv time ca og så når han opdager jeg ikk er der så starter han igen...

Men må bar prøve det igen... der er ikk andet for.. ville bar hører lidt hva i andre gjorde..

Mor-til-vanessa: jo det kan jeg prøve.. så kan det være han falder mere til ro..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.