Hej piger!
Jeg vælger at skrive som anonym, da det er et ret følsomt emne for mig, og jeg ønsker ikke at afsløre hvem jeg er.
Jeg startede efter en længere pause på p-piller igen d. 18 januar. Jeg blødte lidt i et par dage, og derefter havde blødte jeg mildt helt sort?? Da det blev stoppede jeg med p-pillerne d.27 el. 28 januar. Mens stoppede helt her d. 4 januar. Og nu til det der forvirrer mig:
D. 21 januar havde jeg så sex med min kæreste, og da jeg var startet på p-piller og samtidig havde lidt mens beskyttede vi os ikke yderligere. Igen d. 4 og 5 februar (begge hvor mens var stoppet helt) havde vi sex igen, hvor han "delvist" kom i mig eller i hvertfald "udenpå" skeden..
Nu er det jo så, at jeg begynder at tænke... for i følge en udregning på nettet skulle jeg have ægløsning omkring og indtil d. 4 feb hvis min cyklus var som normalt den plejer på 21 dage. Men denne cyklus har jo været anderledes(??) pga. af p-pille start og stop.
Hvad tænker I om det her? Tror I jeg er gravid? ved godt i vil skrive at jeg skal teste når det er tid til mens, men kom med et svar alligevel! Pleease
Anmeld