Jag ned i bækkenet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

birthee

Har 8 uger til termin på onsdag, og de sidste dage har jeg flere gange om dagen haft sådan nogle jag ned i bækkenet/skeden... det er sådan at jeg lige må rejse mig, fordi det gør så ondt  håber da det er fordi at baby har vendt hovedet nedad, men det får jeg jo at vide på tirsdag, når jeg skal til jordemoder...

samtidig har jeg tiltagende ondt pga. min bækkenløsning, og nu er smerterne så også begyndt at sidde hen over lænden... har tænkt lidt på at spørge hende om det kan være kroppen der er begyndt at gøre klar???

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Clisolka

Uha ja de jag er bestemt ikke sjove Jeg fik dem da Isabella havde sat sig fast med hovedet nedad...

Anmeld

6. februar 2011

Muffinmus

lænde smerter i sidste del er ret normalt, ikke bare BL jo, men generelt for mange pga tyngden foran i forhold til bag på:-)

Og jagene er også som regel når de ligger me hovdet og drejer evt, så rammer de nogle nerver der bare rammer som en syl...også ret normalt og havde det med begge unger fra omkring uge...øh +30 i hvert fald.

Anmeld

6. februar 2011

birthee

synes virkelig bare det er ubehageligt... jeg havde det ikke så tidligt dengang jeg ventede frederik... men det kan være jeg får min "vilje", og den lille baby kommer lige lidt før de 40 uger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.