Lejligheder eller boligforeninger i Aalborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er ano. da min beslutning om flytning ikke er helt officiel endnu!

Er der nogen af jer der har en lejlighed til leje i Aalborg, eller kender nogen der har?
Ja, eller kan anbefale nogle gode boligforeninger, deroppe?

Jeg søger helst i midtbyen

Kram!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Mussi30

Da jeg boede i Danmarksgade , var det i en lejlighed fra Lykkebo.

Fin lejlighed, men de var sa... nogle banditter, da jeg skulle flytte derfra. Så det var kun fordi jeg skruede bissen på, at jeg slap med en fair flytteopgørelse, istedet for at skulle af med hele mit indskud

Men prøv at kigge på Boligportalen. Der er altså mange fine lejligheder rundt omkring. Det koster godt nok et beløb at blive medlem, men jeg synes selv det har været pengene værd, de gange jeg har brugt det.

Anmeld

6. februar 2011

JuliaNielsen

Lejerbo :-)

De har mange gode Og billige

Håber det hjalp en smule :-)

Held og lykke

Anmeld

6. februar 2011

Missi

6. februar 2011

Anonym trådstarter

Mussi30 skriver:

Da jeg boede i Danmarksgade , var det i en lejlighed fra Lykkebo.

Fin lejlighed, men de var sa... nogle banditter, da jeg skulle flytte derfra. Så det var kun fordi jeg skruede bissen på, at jeg slap med en fair flytteopgørelse, istedet for at skulle af med hele mit indskud

Men prøv at kigge på Boligportalen. Der er altså mange fine lejligheder rundt omkring. Det koster godt nok et beløb at blive medlem, men jeg synes selv det har været pengene værd, de gange jeg har brugt det.

Jeg har godt kigget lidt på Lykkebo, men fik straks af vide fra en bekendt at dem skulle jeg holde mig LANGT væk fra!!
Men så kendte han så heller ikke andre end dem

Jeg har også kigget lidt på boligportalen, men dem har jeg også hørt både godt og skidt om... Har du lyst til at fortælle lidt om dine erfaringer og oplevelser med at være bruger derinde?

Kram.

Anmeld

6. februar 2011

Gustavsmor

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er ano. da min beslutning om flytning ikke er helt officiel endnu!

Er der nogen af jer der har en lejlighed til leje i Aalborg, eller kender nogen der har?
Ja, eller kan anbefale nogle gode boligforeninger, deroppe?

Jeg søger helst i midtbyen

Kram!

Har også hørt godt om Aalborg grundejerforening...

Anmeld

6. februar 2011

C.T.S.L.W.L.T

Hej

Østparken har jeg været rigtig glad for, har haft 2 lejligheder igennem dem, men der er muligvis lidt ventetid. Det kommer nok an på hvad og hvor du søger. De var meget fair, også når vi flyttede. Jeg tror vi gav 200 kr for at blive skrevet op og så havde vi abonnoment ind til vi havde sagt ja til en lejlighed.

Oestparken.dk

Men held og lykke med det.

Anmeld

7. februar 2011

Mussi30

Anonym skriver:

Jeg har godt kigget lidt på Lykkebo, men fik straks af vide fra en bekendt at dem skulle jeg holde mig LANGT væk fra!!
Men så kendte han så heller ikke andre end dem

Jeg har også kigget lidt på boligportalen, men dem har jeg også hørt både godt og skidt om... Har du lyst til at fortælle lidt om dine erfaringer og oplevelser med at være bruger derinde?

Kram.

Jeg fandt lejligheden i Danmarksgade gennem boligportalen, og også vores nuværende lejebolig.

Huset hvor vi bor nu, er ejet af en privat udlejer, og her er tingene bare i orden.

Vi var ude og se på mange lejligheder, inden vi fandt denne. Mange fine lejligheder også Hvor de enten ikke lige passede til vores behov, eller hvor der var mange om buddet.

Så jeg har kun haft positive oplevelser med siden

Når du du siger midtbyen, hvor centralt mener du så? Jeg kan næsten regne ud at du ikke er fra Aalborg?

Anmeld

7. februar 2011

Thalia

Vi bor lige nu i en fantastisk 3 værelses lejlighed i centrum af Aalborg.

Det er en gammel herskabslejlighed på 113m2 og vi betaler vist ca 5600 i måneden for den.

Og den bliver ledig pr 15. april eller 1. maj, for vi har lige købt hus

Anmeld

7. februar 2011

Sommerfuglelarven

Vi bor i plus-bolig.dk som har mange afdelinger rundt omkring i Aalborg, og vi er glade for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.