Trøjen " Jeg skal være storesøster" ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

LotteN

Jeg sidder lidt og kigger efter trøjen "Jeg skal være storesøster". Men er meget i tvivl om hvad størrelse jeg skal købe den i.

Er der nogen der ligger inde med en derhjemme i str 92 eller 98. vil nemlig meget gerne have målene på det  indvendige ærmemål

Håber nogen kan hjælpe mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Jeg sidder lidt og kigger efter trøjen "Jeg skal være storesøster". Men er meget i tvivl om hvad størrelse jeg skal købe den i.

Er der nogen der ligger inde med en derhjemme i str 92 eller 98. vil nemlig meget gerne have målene på det  indvendige ærmemål

kan ikke lige hjælpe dig med træjen men stort tillykke med den nye spire, har i fortalt familien det endnu? Vil jo helsst ikke komme til at tale over mig.

Anmeld

6. februar 2011

LotteN

Benjamin09 skriver:

kan ikke lige hjælpe dig med træjen men stort tillykke med den nye spire, har i fortalt familien det endnu? Vil jo helsst ikke komme til at tale over mig.

sssssscccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

INGEN i familien ved det!!!

Så er meget glad for du spørger.

Mange tak skal du have. Vi vil gerne forbi scanning og få fastsat termin før de skal have det afvide..!

Anmeld

6. februar 2011

Benjamin09

LotteN skriver:

sssssscccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

INGEN i familien ved det!!!

Så er meget glad for du spørger.

Mange tak skal du have. Vi vil gerne forbi scanning og få fastsat termin før de skal have det afvide..!

Min mund er lukket Har heller ikke fortalt det til min mand, for han kommer bare altid til at tale over sig Min mor spurgte også i dag om hun ikke måtte låne Benjamin engang i marts, for lærke skulle altså på ferie hos Hanne og Ole, så de ville vist en tur i hurlumhejhuset

Anmeld

6. februar 2011

LotteN

Benjamin09 skriver:

Min mund er lukket Har heller ikke fortalt det til min mand, for han kommer bare altid til at tale over sig Min mor spurgte også i dag om hun ikke måtte låne Benjamin engang i marts, for lærke skulle altså på ferie hos Hanne og Ole, så de ville vist en tur i hurlumhejhuset

Så må du meget gerne glemme alt om du har læst denne tråd indtil jeg skriver familien har fået det afvide

Ja, Hanne har taget fri, så hun kan passe hende den 16-20. marts! Men det lyder da super hyggeligt, hvis de skal ud og lege lidt

Anmeld

6. februar 2011

ChatH

LotteN skriver:

mener jeg har en i str. 98 kan lige måle i morgen

Anmeld

6. februar 2011

LotteN

Chatarina skriver:

mener jeg har en i str. 98 kan lige måle i morgen

uha, det må du MEGET gerne. tusind tak for det.

Anmeld

6. februar 2011

Benjamin09

LotteN skriver:

Så må du meget gerne glemme alt om du har læst denne tråd indtil jeg skriver familien har fået det afvide

Ja, Hanne har taget fri, så hun kan passe hende den 16-20. marts! Men det lyder da super hyggeligt, hvis de skal ud og lege lidt

Det er bare en aftale. Tror også jeg bliver lidt skuffet hvis jeg ikke får en invitation til hurlumhejhuset, det kunne da være hyggeligt at tumle rundt med ungerne uden nogen tror at man er tosset

Anmeld

6. februar 2011

LotteN

Benjamin09 skriver:

Det er bare en aftale. Tror også jeg bliver lidt skuffet hvis jeg ikke får en invitation til hurlumhejhuset, det kunne da være hyggeligt at tumle rundt med ungerne uden nogen tror at man er tosset

Hehe ja så går legebarnet op i 'en, når man er sådanne steder

Anmeld

6. februar 2011

anjamichell@gmail.com

De har dem i babysam Det er jo ikk sikkert at målene er de samme hvis de ikk kommer samme sted fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.