bider :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

serinasmor

HEJ alle i orakler

min datter på 13 mdr er begyndt at bide når hun bliver sur ( eller bare for at teste os ???) ... er det en fase ?? og hvad gør i andre hvis dette da sker hos jer  Vi har overvejet at bide igen men ved ikke om det er den bedste løsning og i øvrigt ikke om det vil virke.... Hun har endnu ikke bidt nogen i DP men indtil videre kun mig og hendes far ...

på forhånd tak for gode råd

hilsen en frustreret serinasmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Gittemor09

serinasmor skriver:

HEJ alle i orakler

min datter på 13 mdr er begyndt at bide når hun bliver sur ( eller bare for at teste os ???) ... er det en fase ?? og hvad gør i andre hvis dette da sker hos jer  Vi har overvejet at bide igen men ved ikke om det er den bedste løsning og i øvrigt ikke om det vil virke.... Hun har endnu ikke bidt nogen i DP men indtil videre kun mig og hendes far ...

på forhånd tak for gode råd

hilsen en frustreret serinasmor

hejsa...

min datter startede faktisk også med at bide da hun var 13 måneder.. til at starte med kom folk med alle mulige råd om at jeg skulle bide igen og sådan... men det er bare ikke lige mig hverken at slå eller bide mit barn... så jeg måtte sætte hovedet i blød hvad jeg så gjorde.. for så gammel er hun jo heller ikke så hun forstår det hele...

fandt så ud af at det hjalp hvis jeg satte mig på hug foran hende og kiggede hende dybt i øjnene lige med det samme hun havde bidt, og sagt at hun ikke måtte, med en bestemt, retfærdig og hård stemme.... og for hver gang jeg sagde det når det var sket, for hver gang forstod hun mere og mere at det var det jeg mente... (men skulle ikke vade i det hver gang, det skulle siges en gang, ellers begyndte hun at græde af frygt og blev bange, og det er jo ikke det der er meningen)

håber det gav lidt mening og ikke var for meget vulapyk...

men en sidste ting... børn er forskellige, så det er ikke sikkert at min fremgangsmåde virker på alle andres børn også.. det var bare det der hjalp her..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.