Min krop er irriterende :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg er gået 12 dage over tid, har taget 2 g-tests og de var bare bragende negativ begge to.

Jeg har alle symptomer på at være gravid, kvalmen, ingen appitit, træthed, niven i underlivet, men der er bare intet!  Har ingen tegn på menstruration er på vej. 

Jeg ønsker BRÆNDENDE et barn mere, mere end noget andet, men der er dog andre ting som skal gøres først, så derfor synes min kæreste at vi skal vente 4-5 år endnu. Det er bare så svært når man ønsker det så meget som jeg gør 

Og det er så uretfærdigt at kroppen skal drille mig og få mig til at tro og et eller andet sted virkelig håbe på at jeg er gravid

Og det værste er at vi ikke engang prøver, så kan slet ikke se hvorfor kroppen opfører sig sådan? Tænker slet ikke over det i hverdagen, da vi jo ikke prøver.

Åhhhhhhhhhhhhhh hvor er det hårdt og så uretfærdigt 

Jeg ville så gerne være gravid igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Anonym trådstarter

Op 

Anmeld

6. februar 2011

-Sigrid-

Lyder ikke sjovt Tja, der er jo ikke andet at gøre end at vente på mens, og ellers tage til lægen? ):

Føler med dig, og du får lige et  som skal hjælpe på kvalmen

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

Sigridogbaby skriver:

Lyder ikke sjovt Tja, der er jo ikke andet at gøre end at vente på mens, og ellers tage til lægen? ):

Føler med dig, og du får lige et  som skal hjælpe på kvalmen

Tusind tak.

Ja trænger nok bare til et kram, synes det er en meget følsom situation 

Anmeld

6. februar 2011

Sof

Åh ha, jeg ved det godt nok ikke, men mon ikke det kan være fordi at du inderst inde så brændene ønsker dig et barn mere at din krop driller?

Under alle omstændigheder skal du ihvertfald have et

Anmeld

6. februar 2011

SussieThyssen

Du får og lige et kram af mig
Kærligst
Sussie

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Åh ha, jeg ved det godt nok ikke, men mon ikke det kan være fordi at du inderst inde så brændene ønsker dig et barn mere at din krop driller?

Under alle omstændigheder skal du ihvertfald have et

Muligvis, men synes bare slet ikke det har krydset mine tanker, da det er ved at være længe siden vi besluttede det 

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Du får og lige et kram af mig
Kærligst
Sussie

Tak 

Anmeld

6. februar 2011

Sof

Muligvis, men synes bare slet ikke det har krydset mine tanker, da det er ved at være længe siden vi besluttede det 

Kender det godt, jeg har prøvet præcis det samme. I 4 måneder kom min mens konstant 1 uge over tid og jeg havde alle tegn, det var dybt frustrerende og jeg var ved at blive idiot.

Ydermere kunne min daværende kæreste slet ikke få børn, det var derfor jeg var stoppet på p-piller, for jeg kan ikke tåle hormonerne, så ville give min krop lidt fred når nu der ingen chance var for at jeg blev gravid alligevel, så det var udelukkende min krop der var irriterende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.