Nyt brugernavn! (+ mavebillede ;-))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Lilac

Hey allesammen!

Ja, jeg har altså skiftet brugernavn, da jeg kom til at tænke på at hvis man googler mit navn vil samtlige indlæg jeg har skrevet herinde dukke op, da mit efternavn jo er meget specielt... og så havde jeg altså ikke lyst til at alle skulle vide så meget om mit privatliv... Derfor blev det til "Lilac", da det betyder syren og farven lyslilla - og jeg synes begge ting er så dejlige at se på  (Ja, og suften af syren kan jeg slet ikke få nok af! Uh! Glæder mig til forår )

Nå, og når nu det er sagt, så skal I altså lige se maven! Synes den er stor efterhånden og jeg er kun 17+5... Jeg har det ellers dejligt nu hvor kvalmen og hovedpinen er væk, men jeg er frygteligt kræsen, da jeg bare kan lugte og smage ALT!

God søndag aften, de damer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

otlitrom

Tillykke med det nye navn Og sikken en fin mave!! Vildt at du allerede er kommet så langt. Jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen. Andres graviditeter går SÅ hurtigt, og min med sneglefart. Typisk!

Du ser dejlig glad ud og stråler på "mor" måden!

Anmeld

6. februar 2011

JustAnotherName

Hvor ser du skøn ud. Og jeg er enig, sikke HURTIGT det går, når man følger med fra sidelinien. Mærkeligt så stærkt det går for andre, mens det tager hundrede år, når det er (for mit vedkomne VAR) én selv der ventede utålmodigt...

Jeg glæder mig til fortsat at følge maven vokse.
Og ikke mindst se billeder af xxx og lille?? sammen, når dén tid kommer!

Anmeld

6. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Lilac skriver:

Hey allesammen!

Ja, jeg har altså skiftet brugernavn, da jeg kom til at tænke på at hvis man googler mit navn vil samtlige indlæg jeg har skrevet herinde dukke op, da mit efternavn jo er meget specielt... og så havde jeg altså ikke lyst til at alle skulle vide så meget om mit privatliv... Derfor blev det til "Lilac", da det betyder syren og farven lyslilla - og jeg synes begge ting er så dejlige at se på  (Ja, og suften af syren kan jeg slet ikke få nok af! Uh! Glæder mig til forår )

Nå, og når nu det er sagt, så skal I altså lige se maven! Synes den er stor efterhånden og jeg er kun 17+5... Jeg har det ellers dejligt nu hvor kvalmen og hovedpinen er væk, men jeg er frygteligt kræsen, da jeg bare kan lugte og smage ALT!

God søndag aften, de damer!

ej hvor du bare stråler!! dejligt at se

Anmeld

6. februar 2011

Bondepigen

Hvor ser du godt ud! Og hvor er det vildt, vi er præcis lige langt henne, og jeg er bare osse møg hamrende kræsen, og døjer af og til med migræne pt...

Anmeld

7. februar 2011

Lilac

kitty skriver:

Tillykke med det nye navn Og sikken en fin mave!! Vildt at du allerede er kommet så langt. Jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen. Andres graviditeter går SÅ hurtigt, og min med sneglefart. Typisk!

Du ser dejlig glad ud og stråler på "mor" måden!

Jeg synes godt nok det går hurtigt denne gang! Tiden flyver simpelthen herhjemme! Men jeg kan da tydeliugt huske hvordan jeg bare synes min første graviditet bare sneglede sig afsted...pyh, jeg var ved at gå ud af mit gode skind! 

Anmeld

7. februar 2011

Lilac

bondepigen skriver:

Hvor ser du godt ud! Og hvor er det vildt, vi er præcis lige langt henne, og jeg er bare osse møg hamrende kræsen, og døjer af og til med migræne pt...

Tak, hvor er du sød  Ja, det er virkelig belastende, kan KUN spise ting der smager neutralt - tror det er fordi jeg kan lugte ALT! Jeg har virkelig også døjet med hovedpine, men den er da heldigvis gået over!

Anmeld

7. februar 2011

Lilac

Ni-ko-li-ne skriver:

ej hvor du bare stråler!! dejligt at se

taaak! hvor er du sød 

Anmeld

7. februar 2011

Lilac

JustAnotherName skriver:

Hvor ser du skøn ud. Og jeg er enig, sikke HURTIGT det går, når man følger med fra sidelinien. Mærkeligt så stærkt det går for andre, mens det tager hundrede år, når det er (for mit vedkomne VAR) én selv der ventede utålmodigt...

Jeg glæder mig til fortsat at følge maven vokse.
Og ikke mindst se billeder af xxx og lille?? sammen, når dén tid kommer!

Hehe, ja, lille ?? - vi ved jo stadig ikke hvad det bliver, men regner med at finde ud af det 1. marts! Mega spændende!!

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

Dejligt billede!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.