Hæhæ, tømmermænd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Dinna88

Ahhh, hvor jeg hader mig selv i dag Jeg var i byen igår og kom først hjem kl 0500 - MEGET fuld.

Min kæreste blev 20 igår og efter at have fejret det med hans familie hele dagen tænkte vi om ikke vi skulle tage i byen, så vi kontaktede en masse venner -  vi endte med at være mig og ham og tre piger fra vores klasse  Meget specielt, især fordi den gruppe vi var normalt ikke er dem der ses ofte sammen. 

Nå, men vi drak ved den ene af piger og så smuttede vi i byen og hyggede os - egentlig husker jeg ikke så meget. Heeeeldigvis ville min mor gerne hente os - Jeg citerer "Jeg vil da gøre alt for dig på din fødselsdag.... Næsten," sagde min hun til min kæreste  

Nå, men altså.... Efter at have drukket SÅ meget i nogle år i træt tidligere synes jeg ikke det er det mest spændende længere, så jeg drikker stort set aldrig MEN når jeg gør så er jeg næsten død dagen efter! Og sådan er det så idag. Jeg har hævede, knaldrøde læber og så kan jeg ingenting - det er først nu jeg kan sidde op i sengen og så har jeg min elskede brækspand ved siden af mig  hahaha. Min dejlige mor har taget sig godt af mig - hun har købt appelsiner og cocio til mig, hun tømmer min brækspand og servede aftensmad som jeg ikke kunne få ned til mig på sengen. Så jeg ligger her med pepsi twist, cocio, kiks, appelsiner, cultura, wok mad og vand. Og hold op, hvor jeg hader mig selv....  Det er godt at hverken min kæreste eller jeg gør meget i det med alkohol, som størstedelen af vores venner og bekendte på vores alder gør!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Ahhh, hvor jeg hader mig selv i dag Jeg var i byen igår og kom først hjem kl 0500 - MEGET fuld.

Min kæreste blev 20 igår og efter at have fejret det med hans familie hele dagen tænkte vi om ikke vi skulle tage i byen, så vi kontaktede en masse venner -  vi endte med at være mig og ham og tre piger fra vores klasse  Meget specielt, især fordi den gruppe vi var normalt ikke er dem der ses ofte sammen. 

Nå, men vi drak ved den ene af piger og så smuttede vi i byen og hyggede os - egentlig husker jeg ikke så meget. Heeeeldigvis ville min mor gerne hente os - Jeg citerer "Jeg vil da gøre alt for dig på din fødselsdag.... Næsten," sagde min hun til min kæreste  

Nå, men altså.... Efter at have drukket SÅ meget i nogle år i træt tidligere synes jeg ikke det er det mest spændende længere, så jeg drikker stort set aldrig MEN når jeg gør så er jeg næsten død dagen efter! Og sådan er det så idag. Jeg har hævede, knaldrøde læber og så kan jeg ingenting - det er først nu jeg kan sidde op i sengen og så har jeg min elskede brækspand ved siden af mig  hahaha. Min dejlige mor har taget sig godt af mig - hun har købt appelsiner og cocio til mig, hun tømmer min brækspand og servede aftensmad som jeg ikke kunne få ned til mig på sengen. Så jeg ligger her med pepsi twist, cocio, kiks, appelsiner, cultura, wok mad og vand. Og hold op, hvor jeg hader mig selv....  Det er godt at hverken min kæreste eller jeg gør meget i det med alkohol, som størstedelen af vores venner og bekendte på vores alder gør!

hahahahahahahh

Nu kan jeg så gladende synge til dig søde:

SÅ KAN DU LÆR' DET SÅ KAN DU LÆR' DET TRA TRA TRALALALALALAL...

Her er der jo nogle der har været oppe siden du kom hjem fra byen

Anmeld

6. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

hahahahahahahh

Nu kan jeg så gladende synge til dig søde:

SÅ KAN DU LÆR' DET SÅ KAN DU LÆR' DET TRA TRA TRALALALALALAL...

Her er der jo nogle der har været oppe siden du kom hjem fra byen

Haha, evil woman!! Du skal jo have ondt af mig, ikke mobbe.

Uha, jeg fortryder det nu også lidt. Jeg skulle på arbejde i dag  Ringede liiiige og sagde at jeg var syg, haha. Så det er udsat til i morgen! 

Anmeld

6. februar 2011

otlitrom

Det lyder bekendt Jeg har altid haft det på samme måde efter en bytur, men jeg har bestemt heller ikke ligget på den lade side, hvad det angår

God bedring!

Anmeld

6. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Haha, evil woman!! Du skal jo have ondt af mig, ikke mobbe.

Uha, jeg fortryder det nu også lidt. Jeg skulle på arbejde i dag  Ringede liiiige og sagde at jeg var syg, haha. Så det er udsat til i morgen! 

hihi jeg kan simpelthen ikke lade vær

griner -du tosset

Anmeld

6. februar 2011

Dinna88

kitty skriver:

Det lyder bekendt Jeg har altid haft det på samme måde efter en bytur, men jeg har bestemt heller ikke ligget på den lade side, hvad det angår

God bedring!

Stakkel!! Meeen ja, det er jo selvforskyldt, hehe. Så vi kan jo kun være sure på os selv.

Jo tak! Jeg skal heldigvis først møde halv elleve i morgen, yesh! 

Anmeld

6. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

hihi jeg kan simpelthen ikke lade vær

griner -du tosset

Det er nemt at sidde og grine, når man ikke er den der føler at man skal dø! 

Ej, men jeg stod faktisk op og gik i bad efter 5 timers søvn men eftersom brækkede mig på badeværelsesgulvet og STADIG var fuld, så måtte jeg altså erkende at jeg ikke kunne tage afsted.

Og ja, lækker info, I know 

Anmeld

6. februar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Det er nemt at sidde og grine, når man ikke er den der føler at man skal dø! 

Ej, men jeg stod faktisk op og gik i bad efter 5 timers søvn men eftersom brækkede mig på badeværelsesgulvet og STADIG var fuld, så måtte jeg altså erkende at jeg ikke kunne tage afsted.

Og ja, lækker info, I know 

hahahahhahahahahahahha

du aner slet ikke hvor meget jeg griner lige nu

Anmeld

7. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

hahahahhahahahahahahha

du aner slet ikke hvor meget jeg griner lige nu

Evil, Evil woman, der griner på min bekostning!

I dag kan jeg mærke at jeg lever, de dejlige tømmermmænd er væk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.