Ahhh, hvor jeg hader mig selv i dag
Jeg var i byen igår og kom først hjem kl 0500 - MEGET fuld.
Min kæreste blev 20 igår og efter at have fejret det med hans familie hele dagen tænkte vi om ikke vi skulle tage i byen, så vi kontaktede en masse venner - vi endte med at være mig og ham og tre piger fra vores klasse
Meget specielt, især fordi den gruppe vi var normalt ikke er dem der ses ofte sammen.
Nå, men vi drak ved den ene af piger og så smuttede vi i byen og hyggede os - egentlig husker jeg ikke så meget. Heeeeldigvis ville min mor gerne hente os - Jeg citerer "Jeg vil da gøre alt for dig på din fødselsdag.... Næsten," sagde min hun til min kæreste
Nå, men altså.... Efter at have drukket SÅ meget i nogle år i træt tidligere synes jeg ikke det er det mest spændende længere, så jeg drikker stort set aldrig MEN når jeg gør så er jeg næsten død dagen efter! Og sådan er det så idag. Jeg har hævede, knaldrøde læber og så kan jeg ingenting - det er først nu jeg kan sidde op i sengen og så har jeg min elskede brækspand ved siden af mig
hahaha. Min dejlige mor har taget sig godt af mig - hun har købt appelsiner og cocio til mig, hun tømmer min brækspand og servede aftensmad som jeg ikke kunne få ned til mig på sengen. Så jeg ligger her med pepsi twist, cocio, kiks, appelsiner, cultura, wok mad og vand. Og hold op, hvor jeg hader mig selv....
Det er godt at hverken min kæreste eller jeg gør meget i det med alkohol, som størstedelen af vores venner og bekendte på vores alder gør!
Anmeld