hvordan er det nu lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

NinaNymannMadsen

ja hvordan er det nu lige. hvad er det man ikke må spise, hvad er det man ikke må drikke. og hvad er det man helst skal undgå at gøre når man er gravid.
er kun 4-5 uger henne.

kan bare ikke huske hvad det er man ikke må og sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

otlitrom

Der er en gammel tråd om det her, måske kan du bruge den?

https://www.baby.dk/debat/36699pi1/graviditet/hvad-maa-man-ikke-spise-naar-man-er-gravid.aspx

Tillykke med den lille spire!

Anmeld

6. februar 2011

B&J

Astasmor skriver:

ja hvordan er det nu lige. hvad er det man ikke må spise, hvad er det man ikke må drikke. og hvad er det man helst skal undgå at gøre når man er gravid.
er kun 4-5 uger henne.

kan bare ikke huske hvad det er man ikke må og sådan.

jeg spiser og drikker det jeg har lyst til da jeg var gravid dog ikke alkohold hihihihi eller røg. men ellers har jeg gjordt alle de ting som jeg altig gør spiser alm og sundt..

Anmeld

6. februar 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

jeg spiser og drikker det jeg har lyst til da jeg var gravid dog ikke alkohold hihihihi eller røg. men ellers har jeg gjordt alle de ting som jeg altig gør spiser alm og sundt..

ja okay... mente bare at ha hørt at der er nogen ting man skal holde sig fra.

selvf drikker jeg heller ikke alkohol eller ryger.

Anmeld

6. februar 2011

NinaNymannMadsen

kitty skriver:

Der er en gammel tråd om det her, måske kan du bruge den?

https://www.baby.dk/debat/36699pi1/graviditet/hvad-maa-man-ikke-spise-naar-man-er-gravid.aspx

Tillykke med den lille spire!

tak

Anmeld

6. februar 2011

B&J

Astasmor skriver:

ja okay... mente bare at ha hørt at der er nogen ting man skal holde sig fra.

selvf drikker jeg heller ikke alkohol eller ryger.

nej tror jeg heller ikke du gør men jeg går bare ikke så meget op i de ting

men glæder mig vildt til af følge dig og det lille nye spir

Anmeld

6. februar 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

nej tror jeg heller ikke du gør men jeg går bare ikke så meget op i de ting

men glæder mig vildt til af følge dig og det lille nye spir

ja okay... ja man kan også gå for meget op i det så man nærmest ikke spiser noget som helst og det slet ikke sundt.
det vel også bedre bare at spise det man nu gerne vil med måde, altså uden at spise for to.

glæder mig også selv til at følge anden graviditet og se hvordan den er forhold til min første.

Anmeld

6. februar 2011

B&J

Astasmor skriver:

ja okay... ja man kan også gå for meget op i det så man nærmest ikke spiser noget som helst og det slet ikke sundt.
det vel også bedre bare at spise det man nu gerne vil med måde, altså uden at spise for to.

glæder mig også selv til at følge anden graviditet og se hvordan den er forhold til min første.

jaa glæder jeg mig også vildt til af se hvordan min nr 2 bliver når gang tiden kommer her... for de siger jo det ikke er det samme men vil jeg nu gerne for jeg havde det super godt jubii

Anmeld

6. februar 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

jaa glæder jeg mig også vildt til af se hvordan min nr 2 bliver når gang tiden kommer her... for de siger jo det ikke er det samme men vil jeg nu gerne for jeg havde det super godt jubii

jeg vil ikke ha det lige som den sidste.
havde morgenkvalme længe, og fik blackouts 2-3 gange uden at besvime, nåed at komme ud og få noget at drikke og sidde ned. og blødte nogen få gange.

så det vil jeg bare ikke igennem igen.
men indtilvidere har jeg ikke morgenkvalme, har dog nogen krampeagtige "smerter" nederst i maven.

Anmeld

6. februar 2011

B&J

Astasmor skriver:

jeg vil ikke ha det lige som den sidste.
havde morgenkvalme længe, og fik blackouts 2-3 gange uden at besvime, nåed at komme ud og få noget at drikke og sidde ned. og blødte nogen få gange.

så det vil jeg bare ikke igennem igen.
men indtilvidere har jeg ikke morgenkvalme, har dog nogen krampeagtige "smerter" nederst i maven.

nej det kan jeg godt forså.. jeg besvimede dog engang hvor jeg blev smækkede ned i gulvet på badeværelset hos op en bule jeg fik men det tror jeg nu desværre ikke jeg slipper for anden gang heller øv øv...

men håber din bliver bedre ind den første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.