Disneyland med en 2-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Dansker i England

Hej allesammen.

Har brug for lidt hjælp/gode råd.

Jeg har tænkt på at tage på ferie i Disneyland i Paris denne sommer sammen med min datter, men jeg kan ikke helt finde ud af, om hun er gammel nok til at "nyde" at komme derned. Hun er fra september 2009. Hvad mener I?

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Dinna88

Hvis hun kender til disney, så tror jeg det vil være SUPER fedt for hende men på samme tid er det måske ret meget at kapere, er det ikke? Jeg tror hun vil få det sjovt ved at se figurerne i virkeligheden 

Anmeld

6. februar 2011

th

hej

jeg var dernede i november sidste år, uden børn. Men jeg ville nok vente et år mere inde, synes ikke der var så meget til de helt små børn.

tror de skal være lidt ældre for at forstå det hele.

Anmeld

6. februar 2011

Dansker i England

Dinna88 skriver:

Hvis hun kender til disney, så tror jeg det vil være SUPER fedt for hende men på samme tid er det måske ret meget at kapere, er det ikke? Jeg tror hun vil få det sjovt ved at se figurerne i virkeligheden 

Hun har masser af Disney legetøj og ser også film på tv'et plus alle Disney kanalerne, så ja, hun kender godt figurerne.

Anmeld

6. februar 2011

Dot D

Dansker i England skriver:

Hej allesammen.

Har brug for lidt hjælp/gode råd.

Jeg har tænkt på at tage på ferie i Disneyland i Paris denne sommer sammen med min datter, men jeg kan ikke helt finde ud af, om hun er gammel nok til at "nyde" at komme derned. Hun er fra september 2009. Hvad mener I?

På forhånd tak.

Vi var i Disneylan Paris i uge 40 sidste år, og Sophus bliver først tre den 23. marts i år. Han snakker stadigvæk rigtigt meget om Disneyland, og han prøvede en masse ting dernede. Jeg er i hvert fald ikke ked af, at han ikke var ældre, da vi var dernede... Men vil selvfølgelig gerne derned igen, når han er lidt større. Sophie var fem og hun kan da helt sikkert huske det på en anden måde end Sophus. Jeg synes det var rigtigt fedt dernede, så jeg vil også rigtigt gerne afsted igen engang, når vi får råd til sådan en tur igen, er sikker på farmand godt kan lokkes med

Anmeld

6. februar 2011

Dansker i England

th skriver:

hej

jeg var dernede i november sidste år, uden børn. Men jeg ville nok vente et år mere inde, synes ikke der var så meget til de helt små børn.

tror de skal være lidt ældre for at forstå det hele.

Ok, tusinde tak for svar. Har aldrig været der, så det er rart at høre fra folk, der har. Hmm, kunne godt ske, jeg skulle finde på noget andet så.

Anmeld

6. februar 2011

Dansker i England

Dot D skriver:

Vi var i Disneylan Paris i uge 40 sidste år, og Sophus bliver først tre den 23. marts i år. Han snakker stadigvæk rigtigt meget om Disneyland, og han prøvede en masse ting dernede. Jeg er i hvert fald ikke ked af, at han ikke var ældre, da vi var dernede... Men vil selvfølgelig gerne derned igen, når han er lidt større. Sophie var fem og hun kan da helt sikkert huske det på en anden måde end Sophus. Jeg synes det var rigtigt fedt dernede, så jeg vil også rigtigt gerne afsted igen engang, når vi får råd til sådan en tur igen, er sikker på farmand godt kan lokkes med

Tak for svar.

Så der var nok for ham at prøve, og han kunne godt klare at være der i flere dage?

Anmeld

6. februar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Vito bliver to år til juli.

Vi går lidt med planen om at tage derned i maj.

Jeg har været dernede og elsker det. Så helt bestemt os for min egen skyld.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

6. februar 2011

Dansker i England

numsefisk skriver:

Vito bliver to år til juli.

Vi går lidt med planen om at tage derned i maj.

Jeg har været dernede og elsker det. Så helt bestemt os for min egen skyld.

Tak for svar.

Du tror, han vil få nok ud af at være dernede?

Anmeld

6. februar 2011

Dot D

Dansker i England skriver:

Tak for svar.

Så der var nok for ham at prøve, og han kunne godt klare at være der i flere dage?

Ja, han prøvede en del forskellige ting, selvfølgelig ikke helt så meget som Sophie, men han var fint underholdt, fik også en middagslur i klapvognen og sådan... Vi ankom mandag aften sent til hotellet, og var i parkerne tirsdag, onsdag, torsdag og fredag og han kedede sig ikke. Fik endda en kæmpe besættelse med hjem, hi hi, han storforelskede sig i Buzz Lightyear, det var ret sjovt, og han eeeelsker ham endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.