Super bowl xlv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Summer

Same here

Hvem holder du normalt med???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Manakauapo

Hvem holder du normalt med???

Saints

Anmeld

6. februar 2011

Summer

Valkyrien skriver:

Saints

også her

Anmeld

6. februar 2011

Manakauapo

Summer skriver:

også her

Anmeld

6. februar 2011

hyskystar

nej jeg skal ikke men min kæreste skal

Anmeld

6. februar 2011

Sabsy

Samme her ! Manden spiller amerikansk fodbold på højt plan og har spillet EM for det danske landshold... Så han har varmet op for længst - men hvor er det dejligt at Brett Favre ikke står i finalen - JUUUHUU!!Btw rart det ikke er manden der kommer til skade i aften

Anmeld

6. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Valkyrien skriver:

Hvor mange herinde skal se Super Bowl XLV i aften/nat?

Jeg skal, og regner med at et par af mine veninder kommer også. Puha for en skoledag det bliver imorgen..  

Nope..... jeg har simpelthen brug for min nattesøvn!

kæresten sidder dog klistret til skærmen som altid:0) men i år har vi ikke fået bagt banana cream pie

Anmeld

6. februar 2011

Zafir

Jeg har svaret Nix... Men har en sød lille historie fra idag hehe. Jeg var i netto og den unge man ved kassen havde sat en seddel: hvem vinder super Bowl? Stem... Jeg påpegede at han var smart, sådan at arbejde søndag, så han kunne have fri mandag efter en tv nat hvorefter han sagde at han først skulle møde i netto kl 16 i morgen, men skulle op og være lærer vikar først hehe... Så han regnede med en hård dag i morgen, men smilede over hele hovedet, da han spurgte om jeg også skulle se det og måtte jo så svare Nix, har en bebs på babs :-)

Anmeld

6. februar 2011

Manakauapo

Zafir skriver:

Jeg har svaret Nix... Men har en sød lille historie fra idag hehe. Jeg var i netto og den unge man ved kassen havde sat en seddel: hvem vinder super Bowl? Stem... Jeg påpegede at han var smart, sådan at arbejde søndag, så han kunne have fri mandag efter en tv nat hvorefter han sagde at han først skulle møde i netto kl 16 i morgen, men skulle op og være lærer vikar først hehe... Så han regnede med en hård dag i morgen, men smilede over hele hovedet, da han spurgte om jeg også skulle se det og måtte jo så svare Nix, har en bebs på babs :-)

Uh ja. Jeg gruer også lidt for imorgen.

Jeg skal møde kl.08:15 og har fri kl.14:30. Så er der så arbejde bagefter.. Men jeg har jo selv valgt det, så jeg skal nok overleve..

Anmeld

6. februar 2011

Lolli

Uf, ville gerne, men med en lille ny i huset er energien ikke rigtig til det. Man må sove når man kan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.