forvirret og ked af det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Drømmen <3

hej piger..

jeg ved i er meget gode til at fortælle fra jere erfring, det er sådan at jeg var til gyn undersøgelse i sidste uge. og min læge ville skyde mig til 8 uger nu. da jeg kom hjem tog jeg en test og den var næsten negativ?? fik et chok ved i hvordan det kan lade sig gøre.. har han taget fejl er jeg ikke gravid mere.??  han vil begyde på at tage blodprøver og ordne papir imorgen. men er ikke så meget for det for jeg kan ikke tro på jeg er gravid efter jeg så den tesk. selvom jeg ønsker det så højt..

håber i vil hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

afrobabies

Drømmen <3 skriver:

hej piger..

jeg ved i er meget gode til at fortælle fra jere erfring, det er sådan at jeg var til gyn undersøgelse i sidste uge. og min læge ville skyde mig til 8 uger nu. da jeg kom hjem tog jeg en test og den var næsten negativ?? fik et chok ved i hvordan det kan lade sig gøre.. har han taget fejl er jeg ikke gravid mere.??  han vil begyde på at tage blodprøver og ordne papir imorgen. men er ikke så meget for det for jeg kan ikke tro på jeg er gravid efter jeg så den tesk. selvom jeg ønsker det så højt..

håber i vil hjælpe..

Hvis du er undersøgt gynægologisk, så er du jo gravid... At testen ikke er tydelig positiv, det kan være fordi du ikke har produceret så meget af det hormon, som man har i kroppen, når man bliver gravid, så rolig nu, hvis du ikke skulle være gravid mere, så skal du have blødt meget voldsomt, så det var faldet ud..

Anmeld

6. februar 2011

SussieThyssen

victoria2008 skriver:

Hvis du er undersøgt gynægologisk, så er du jo gravid... At testen ikke er tydelig positiv, det kan være fordi du ikke har produceret så meget af det hormon, som man har i kroppen, når man bliver gravid, så rolig nu, hvis du ikke skulle være gravid mere, så skal du have blødt meget voldsomt, så det var faldet ud..

Man behøver ikke bløde, selvom fosteret er gået til.
Du kan gå i adskillige uger uden der sker noget som helst, især når man ikke er længere henne.

Anmeld

6. februar 2011

Drømmen <3

ja men den var meget posetiv da jeg var omkring 4-5 uger henne så forstår ikke hvorfor den er så svag nu??. og der har ikke været nogen klumper eller noget i.

Anmeld

6. februar 2011

SussieThyssen

Jeg tror du skal trække vejret roligt. Vi er mange, der ikke producerer ret meget Hcg i starten, så du kan ikke altid regne med de tests.
Men når du skal til lægen, skal du da bede ham/hende om at teste dig og evt få foretaget en tryghedsscanning.
Jeg håber alt er ok

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. februar 2011

Drømmen <3

jeg har spurgt om en scanning men det må jeg ikke få og han vil begynde på blodprøver imorgen. ? det er forvirre mig mest er at han siger jeg er vokset siger 8 uger nu. men testen er så svag nu.

Anmeld

6. februar 2011

afrobabies

SussieThyssen skriver:

Man behøver ikke bløde, selvom fosteret er gået til.
Du kan gå i adskillige uger uden der sker noget som helst, især når man ikke er længere henne.

Jaja, det ved jeg godt, men så er det jo dødt, og det ved man jo aldrig, jeg siger bare at hvis det er røget ud, så har man blødt

Anmeld

6. februar 2011

Maria-s

Jeg forstår godt din nervøsitet, men træk vejret stille og rolig... Der er noget med at en graviditetstest kun virker rigtigt i en vis periode mener jeg. Der er noget med at den kan vise falsk negativ hvis det er man er "for langt" henne dvs. hvis ens hcg niveau er højt. Hvis din læge siger du er gravid, så stol på det KAn du slet ikke komme over din nervøsitet og går det dig rigtig meget på. jamen så ser jeg ikke anden udvej end at du booker en privat scanning, så du kan få syn på sagen, så at sige.

Men jeg kan kun sige at jeg selv følte mig forvirret og urolig dengang jeg var omkring der hvor du er, for man kan jo ikke se noget endnu, mærke noget eller på anden måde "vide" at man er gravid. Man kan kun stole på at den der pind man tissede på rent faktisk gælder og at ens læge ved hvad de snakker om

Anmeld

6. februar 2011

Drømmen <3

tak for dit svar Maria.

håber du har ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.