Vi mangler kluns - hvor køber i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Hvem?

Har siddet og småsurfet lidt på nettet, da både drengene og jeg mangler tøj, men syntes ikke rigtig jeg falder over noget spændende, har i nogle gode hjemmesider?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

frk Jensen

SanneBoe skriver:

Har siddet og småsurfet lidt på nettet, da både drengene og jeg mangler tøj, men syntes ikke rigtig jeg falder over noget spændende, har i nogle gode hjemmesider?

Hey sweet...

Til ungerne er Nameit.dk super god...

Køber aldrig tøj til mig selv over nettet...

Anmeld

6. februar 2011

Hvem?

frk Jensen skriver:

Hey sweet...

Til ungerne er Nameit.dk super god...

Køber aldrig tøj til mig selv over nettet...

Hej Sødte.

Gud ja, havde da helt glemt Nameit.dk - den skal li kigges på Nej, det plejer jeg nu heller ikke gøre, men kan ikke li komme ud af døren for at prøve tøj det næste stykke tid, så må ta chancen

Anmeld

6. februar 2011

frk Jensen

SanneBoe skriver:

Hej Sødte.

Gud ja, havde da helt glemt Nameit.dk - den skal li kigges på Nej, det plejer jeg nu heller ikke gøre, men kan ikke li komme ud af døren for at prøve tøj det næste stykke tid, så må ta chancen

årrrh må hjalte ikke komme ud endnu?

Ja det er da at tage chancen at bestille på nettet...

Anmeld

6. februar 2011

Hvem?

frk Jensen skriver:

årrrh må hjalte ikke komme ud endnu?

Ja det er da at tage chancen at bestille på nettet...

Ork jo, det må ham som gerne, men Lauge er ikke just kendt for at kunne sidde stille i en klapvogn, og venter li til Hjalte runder de 4 kg med at tage ham alt for mange steder hen

Anmeld

6. februar 2011

frk Jensen

SanneBoe skriver:

Ork jo, det må ham som gerne, men Lauge er ikke just kendt for at kunne sidde stille i en klapvogn, og venter li til Hjalte runder de 4 kg med at tage ham alt for mange steder hen

Hehe... en dag i storcenteret med et barn i vognen og en der løøøøøber rundt... hæhæ. Der er en grund til at jeg sjælent har marcus med på shopping..

Hvis lauge forstår en bette leg, så prøv at underhold ham mens i handler.. kan du finde kartofler? kan du finde hamburgerrryg osv... Fortæl hvor tingene kommer fra og hvad i skal bruge dem til når i kommer hjem. gør det med marcus, og han fiser rundt og hjælper mig... (og hvem kom liiiige hurtigst ned til kassen idag??? Moar vandt.. hæhæ)

Anmeld

6. februar 2011

MaliksMor

www.ellos.dk

www.prinsesserogpirater.dk

www.smartkids.dk

h&m.dk

Hvis du skriver det på google, kommer der en masse hjemmesider frem " shop børne tøj online "

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.