Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

stjernen

Hejsa til alle.

Ja, jeg er som de andre ny herinde.

Lidt om mig:

Jeg er 28 år og bor i hus sammen med min mand. Vi blev gift for snart 3 år siden men har været sammen siden 2002. Til daglig arbejder jeg som dagplejer.

Vi har prøvet at blive gravide siden 2004 men fik konstateret at vi ikke kan blive det unden fertilitetsbehandling. Men jeg skal desværre tabe mig en del inden vi kan komme igang så nu håber vi bare på at det sker slutningen af året.¨

Håber at dette er en rigtig god forum med masser af info jeg kan bruge i det daglige med 5 små drenge og når jeg engang selv får børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Chalala85

Velkommen til

Håber du bliver glad for at være herinde, jeg er selv blevet utrolig glad for stedet.

Håber i snart kan få jeres ønske bebs

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

Velkommen til

Anmeld

6. februar 2011

B&J

Velkommen til denne dejlige side...

håber virkelig i snart kan se to vidunderlig streger og ønske barnet snart melder dig.. held og lykke til dig og din mand

Anmeld

6. februar 2011

M.O.A.R.

Velkommen til

Anmeld

6. februar 2011

Den lykkelige

Velkommen til

Anmeld

6. februar 2011

otlitrom

Velkommen til!

Jeg er selv kommende mor til et behandlingsbarn, og jeg har haft ubeskrivelig stor glæde af, og støtte i behandlingsgruppen! Det er endelig bare at spørge, eller at råbe højt, når det hele bliver noget møg!

Jeg håber snart I får Jeres ønskebarn! For os tog det 3 år, men jeg ville gå igennem det hele igen, for at få nr 2.

og held og lykke!

Anmeld

6. februar 2011

nattergalen

Velkommen til

Håber du bliver glad for at bære her, er selv blevet meget afhængig af det på meget kort tid

Anmeld

6. februar 2011

Betina_fra_Als

stjernen skriver:

Hejsa til alle.

Ja, jeg er som de andre ny herinde.

Lidt om mig:

Jeg er 28 år og bor i hus sammen med min mand. Vi blev gift for snart 3 år siden men har været sammen siden 2002. Til daglig arbejder jeg som dagplejer.

Vi har prøvet at blive gravide siden 2004 men fik konstateret at vi ikke kan blive det unden fertilitetsbehandling. Men jeg skal desværre tabe mig en del inden vi kan komme igang så nu håber vi bare på at det sker slutningen af året.¨

Håber at dette er en rigtig god forum med masser af info jeg kan bruge i det daglige med 5 små drenge og når jeg engang selv får børn.

Velkommen til, håber du bliver glad for at komme og være her

til dig

Anmeld

15. februar 2011

Heidi85

Hej

Velkommen til dig og denne skønne side med en masse dejlige mennesker. Håber du får lige så meget glæde af at være her inde som jeg selv har fået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.