De sidste 2 ugers kage kreationer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.233 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

LilleMor10

i sidste uge skulle jeg lave 2 kager til min venindes søn som blev et år, ønsket lød på noget med bamse og kylling + en valgfri kage.

og så skulle jeg lave 2 dåbs kager til i dag, en med en vugge og en med en sprutte jeg siger tak for hjælpen med vuggen Mariamiss6  du er kanon min pige.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Dot D

Hvor er de flotte, og fin vugge og blæksprutte

Anmeld

6. februar 2011

LilleMor10

Dot D skriver:

Hvor er de flotte, og fin vugge og blæksprutte

Tusind tak, er også lidt stolt når man tænker på at jeg stadig er "nybegynder" hehe

Anmeld

6. februar 2011

Dot D

LilleMor10 skriver:

Tusind tak, er også lidt stolt når man tænker på at jeg stadig er "nybegynder" hehe

Du kan også fint være stolt, de er rigtigt flotte

Anmeld

6. februar 2011

mariamiss6

Den baby er SÅ sød... Jeg er ret imponeret over at du kunne lave den Jeg kunne ikke i hvert fald....

Og jeg er herre stolt af min vugge. Den blev bedre end jeg plejer at lave dem synes jeg, men hvor er himlen

Jeg har siddet på dinkage.dk og fundet ting for 1700 kroner, som jeg gerne ville have..... Delte det så i to portioner (indkøbskurv og øønskeliste) og da jeg skulle batel fandt jeg ud af de ikke tog mit kort, suk altså.... Så jeg har ikke fået bestilt nogle varer allligevel

Og så synes jeg din blæksprutte er SUPER sej :D

Hvordan fik du dustet kronen? Var det svært, eller satte det sig bare på med det samme?

Anmeld

6. februar 2011

Anne G

Hold da op, det  er virkelig nogle rigtig flotte kager du har lavet..  Den er altså bare for kær den sprutte

Anmeld

7. februar 2011

LilleMor10

mariamiss6 skriver:

Den baby er SÅ sød... Jeg er ret imponeret over at du kunne lave den Jeg kunne ikke i hvert fald....

Og jeg er herre stolt af min vugge. Den blev bedre end jeg plejer at lave dem synes jeg, men hvor er himlen

Jeg har siddet på dinkage.dk og fundet ting for 1700 kroner, som jeg gerne ville have..... Delte det så i to portioner (indkøbskurv og øønskeliste) og da jeg skulle batel fandt jeg ud af de ikke tog mit kort, suk altså.... Så jeg har ikke fået bestilt nogle varer allligevel

Og så synes jeg din blæksprutte er SUPER sej

Hvordan fik du dustet kronen? Var det svært, eller satte det sig bare på med det samme?

årh hvor ærgeligt !

og jeg brugte noget gult apsint, og det dækkede med et pensel strøg

Anmeld

7. februar 2011

eirene

Jeg synes de er superflotte. Er også lidt pjattet med sprutten..

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

Hvor er de fine

Anmeld

7. februar 2011

LilleMor10

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.