Hvornår skal jeg teste ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Mauser.

Hej Pigerne 

Jeg har lige brug for et godt råd her, jeg havde første mens dag d. 8 Januar og forventede mens i går d. 5 Februar, jeg havde æg løsning på 19 dagen altså onsdag d. 26 (brugte test) 

Min mens er stadig ikke kommet, så venter spændt, jeg har haft små stik/jag underlivet hele sidste uge, og håber nu bare ike min mens ikke kommer 

hvornår vil i sige at jeg så skal teste da jeg jo har haft sen æg. løsning? 

Kram 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Mauser.

SLET INGEN ?? 

Anmeld

6. februar 2011

Suzie-Q

På den ene side burde du jo kunne teste første dag mens udebliver. Men hcg-niveauet kan jo stadig været ret lavt. Jeg testede en dag for tidligt, og der var den svagt positiv, men jeg tog to og de var begge svagt positive. To dage senere var en lysende positiv. Men nu har jeg også tvillinger i mavsen

Anmeld

6. februar 2011

Mauser.

Ej hvor fantastisk  

Jaa det siger man jo, tænker bare at da jeg først har haft sen æg. løsning og ægget hermed sætter sig fast senere, er det jo næsten lige sket (hvis jeg er så heldig) så er det vel næsten for tidligt at have dannet HCG 

Anmeld

6. februar 2011

metski83

Ja hvornår kan man egentlig teste ? Man kan vel ikke teste inden man egentlig skulle have haft sin mens (Dvs. en uge inden forventet mens.) ?????? Måske et dumt spørgsmål, men er i tvivl.

Anmeld

6. februar 2011

Mauser.

Det kommer vel også an på hvornår man har haft æg. løsning .. jeg kan jo dårlig nok have dannet HCG endnu da jeg havde æg. løsning d. 26 

Anmeld

6. februar 2011

Snefnug1984

Det kommer vel også an på hvornår man har haft æg. løsning .. jeg kan jo dårlig nok have dannet HCG endnu da jeg havde æg. løsning d. 26 

Hvis du havde ÆL d. 26, skal du ca lægge 12-14 dage til for at beregne din næste mens 1. dag. ÆL finder nemlig sted ca 14 FØR din næste mensperiode. Så vent et par dage og se tiden an og ellers må du jo bare igang med at teste

Anmeld

6. februar 2011

Mauser.

Snefnug26 skriver:

Hvis du havde ÆL d. 26, skal du ca lægge 12-14 dage til for at beregne din næste mens 1. dag. ÆL finder nemlig sted ca 14 FØR din næste mensperiode. Så vent et par dage og se tiden an og ellers må du jo bare igang med at teste

Det forstår jeg ikke ?? min mens er altid regel mæssig på 29 dage uanset hvornår æg. løsning har fundet sted .. 

Anmeld

6. februar 2011

Mauser.

Mulleunge skriver:

Det forstår jeg ikke ?? min mens er altid regel mæssig på 29 dage uanset hvornår æg. løsning har fundet sted .. 

skulle have haft mens d. 5 altså i går 

Anmeld

6. februar 2011

henh01

Prøv at teste nu så.. Du kan jo højst få et svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.