syndes du det er iorden eller træls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg har stemt blankt, for jeg synes da, at man skal have lov til at have både hund og kat, så længe at de ikke er til gene for andre.

Kærligst
Sussie

´ja jeg vil mega gerne have en inde kat kan ikke se den skulle genere andre jo selvfølig den kan miave men vis man vænner den til at lade værd det gjorde vi ved min barndoms mis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Anonym trådstarter

men vi må jo ikke have dyr  

og tør ikke gøre det alligevel tænk nu vis det blev opdaged og vi blev smidt ud

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

man kan vel ikke klage over det.. syndes bare det virker uværdig at have 2-3 tusind lejligheder uden nogen af dem må have dyr

Anmeld

6. februar 2011

eElak

Jeg synes at det skal være så små dyr er tilladt... 

Men ok - nu kender jeg heller ikke størrelsen eller om der f.eks. er have til de lejligheder du snakker om... :-)

Jeg synes bare at store hunde, hvor der ikke er have, ikke hører hjemme i en lejlighed... 

Så alle små dyr er velkomne. Jeg har selv en kat i min lejebolig

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Jeg synes at det skal være så små dyr er tilladt... 

Men ok - nu kender jeg heller ikke størrelsen eller om der f.eks. er have til de lejligheder du snakker om... :-)

Jeg synes bare at store hunde, hvor der ikke er have, ikke hører hjemme i en lejlighed... 

Så alle små dyr er velkomne. Jeg har selv en kat i min lejebolig

jeg kunne ikke tænke mig at have hund men en lille kat ville ikke gøre noget  men kærsten vil gerne have hamster eller marsvin+ kat men det kan vi godt droppe alt om.. jeg er måske dum men fatter ikke hvad små dyr kan skade når de er i bur

Anmeld

6. februar 2011

eElak

Anonym skriver:

jeg kunne ikke tænke mig at have hund men en lille kat ville ikke gøre noget  men kærsten vil gerne have hamster eller marsvin+ kat men det kan vi godt droppe alt om.. jeg er måske dum men fatter ikke hvad små dyr kan skade når de er i bur

Men det er jo også helt fint efter min mening... Altså de små dyr, som du skriver om... :-)

Du må bruge kvindelist til at overtale kæresten.. :-D

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Men det er jo også helt fint efter min mening... Altså de små dyr, som du skriver om... :-)

Du må bruge kvindelist til at overtale kæresten.. :-D

han tør ikke da vi kan ricikere at blive smidt ud

Anmeld

6. februar 2011

eElak

Anonym skriver:

han tør ikke da vi kan ricikere at blive smidt ud

ja ok.. det kan jeg godt forstå, jeg ville heller ikke tage chancen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.