Erfaringer med htc desire søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Sildefisk

ja som overskriften lyder

overvejer at købe den (blir min første smart phone)

Krav: skal kunne tjekke email på farten , kunne bruge GPS og kunne gå på FB, ja ikke de store krav I know- men har en gammel sag nu der intet kan af ovenstående

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

eElak

og det var dig der ikke ville på FB... *LOL*

Hvis der er nogen i denne tråd som har oplevet at HTC telefoner kan skrælle kartofler - så sig lige til!!!! 

Anmeld

6. februar 2011

Lilac

Jeg har en HTC desire og bruger den meget til at tjekke ting på nettet (f.eks. rejseplanen, mails osv) og den virker upåklageligt! Helt klart den bedste mobil jeg nogensinde har haft!

FB kører strygende på den og der er enormt mange fede apps, man kan hente (mange gratis) til den, så den kan liiige det man selv synes den skal kunne 

Anmeld

6. februar 2011

Sildefisk

He he har nu aldrig sagt jeg ikke ville, blot at jeg er ked af prisen men sådan er det jo når man har set sig varm på noget

Tak for svar - dejligt at få lidt info om hvad andre synes om den

Anmeld

6. februar 2011

..

Jeg har en HTC desire, og jeg elsker den - intet mindre!

Jeg har ellers altid skiftet mobil ofte men har haft denne siden sidst i maj 2010 og har kun lyst til at udskifte den med en desire hd og det er kun fordi jeg er nørdet

Anmeld

6. februar 2011

Sildefisk

Macrolf skriver:

Jeg har en HTC desire, og jeg elsker den - intet mindre!

Jeg har ellers altid skiftet mobil ofte men har haft denne siden sidst i maj 2010 og har kun lyst til at udskifte den med en desire hd og det er kun fordi jeg er nørdet

Tak for dit svar

må godt nok indrømme at jeg stadig er lidt katten om den varme grød da jeg synes det er maaaange penge

men lækker det er den

Anmeld

11. februar 2011

Sara_S

Hej! Jeg har en HTC Desire Z...  

den nye model der er udkommet først i november 2010 og jeg elsker den!!! Den er super lækker og har en fuld qwerty tastur og så kører den på Android!

Er ikke så vild med HTC Sense - men alt kører jo fint og den kan alt det du har brug for!! 

Sara

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.