Ondt i babserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Mussen2

Det er nu 20 mdr. siden jeg fødte og jeg stoppede helt med at amme, da min datter var ca. 10 mdr. det er altså snart et år siden jeg stoppede med at amme.

Jeg har dog stadig ondt i mine bryster, sådan en slags spænding ondt. Jeg har hele tiden fået at vide, at det skyldes amningen.

Jeg har sågar været ved læge, hvor jeg godt nok kun blev tilset af en jordemoder grundet ferieperiode, og hendes konklusion var at der ikke var noget, nok mest en øm musearm efter jeg var begyndt på arbejde.

Er der andre derude, som har haft ondt i babserne længe efter fødsel/amning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

afrobabies

Mussen2 skriver:

Det er nu 20 mdr. siden jeg fødte og jeg stoppede helt med at amme, da min datter var ca. 10 mdr. det er altså snart et år siden jeg stoppede med at amme.

Jeg har dog stadig ondt i mine bryster, sådan en slags spænding ondt. Jeg har hele tiden fået at vide, at det skyldes amningen.

Jeg har sågar været ved læge, hvor jeg godt nok kun blev tilset af en jordemoder grundet ferieperiode, og hendes konklusion var at der ikke var noget, nok mest en øm musearm efter jeg var begyndt på arbejde.

Er der andre derude, som har haft ondt i babserne længe efter fødsel/amning 

Jeg stoppede med amning da min datter var 4 måneder, fordi jeg begyndte at få meget ondt i det ene bryst og frygtede at der var begyndende brystbetændelse..... Jeg trappede ned på den måde at jeg kun ammede morgen og aften så mælkeproduktionen kunne stoppe af sig selv, men for pokker det var en hård omgang, men det stoppede med at gøre ondt i brystet. Er du sikker på at der ikke kunne være mælkeknuder i brystet? Er det rødt på brystet? Virker det som om at der er noget hårdt i brysterne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.