Præcis en uge til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Faith

At manden min rejser til USA i 4 uger for at arbejde....

Er spændt på hvordan det kommer til at gå herhjemme. Min mor kommer hjem fra Grønland og hjælper mig de 3 af ugerne, så jeg skal jo ikke klage.

Nå ville ikke noget særligt med det her indlæg, bare lige dele mine tanker med jer.

Ha en dejlig søndag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Vial

Er det "kun" 4 uger. Synes det var 6 uger?

Nå, men det bliver da rigtig hyggeligt med moderen. Så håber vi, at hun er en lige så god arbejdshest som manden..haha.

Spændende om børnene reagerer. Mine forældre besøger børnene hver dag ca. Nu er de rejst på ferie, og synes sgu at Alvin er lidt mut. Han er morfars dreng.. Ja, han er sådan set alle mænds dreng. Selv fremmede mænd vi møder på gaden får et kæmpe smil (mon han leder efter en far.. ).

Anmeld

6. februar 2011

Faith

KaMa skriver:

Er det "kun" 4 uger. Synes det var 6 uger?

Nå, men det bliver da rigtig hyggeligt med moderen. Så håber vi, at hun er en lige så god arbejdshest som manden..haha.

Spændende om børnene reagerer. Mine forældre besøger børnene hver dag ca. Nu er de rejst på ferie, og synes sgu at Alvin er lidt mut. Han er morfars dreng.. Ja, han er sådan set alle mænds dreng. Selv fremmede mænd vi møder på gaden får et kæmpe smil (mon han leder efter en far.. ).

Jo oprindeligt var det 6 uger, men så blev det lavet om til 4, måske 5 uger hvis der er nok at lave derovre.

Kan jo ikke tillade mig at klage over at jeg skal være alene med dem en sølle uge, når du er alene med dine 24 7. Men hårdt blir det sku. Tager i den grad hatten af for dig!

Ja det blir underligt for Jesper at undvære ungerne, og osse spændende og se om drengene ændrer sig. Håber ikke de "tager skade" af at deres far pludselig forsvinder.

Ja det kan da godt være Alvin leder efter en far. Du må ud på jagtmarkerne og se om du kan finde en som er god nok til dig og dine skønne unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.