Jubii:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

ChatH

Så har jeg haft mit første åbenthus idag, det gik bare super fint. så jeg er så meget klar til det her job

Min stue er forvandlet til showroom og jeg tror mine tøser føler de er i paradis, dog kan Emma-sophie ikke helt forstå hvorfor hun ikke bare kan bruge alt det tøj der hænger der???

Nåh men jeg sad lige og tænkte da jeg skulle til at pakke alt væk at jeg jo egentlig kunne holde et net home party for jer tøser...

tøjet ligger på www.milkcopenhagen.com men kan ikke købes der, kun igennem en forhandler- aka mig

Så jeg tænker hvis nogen er interesseret at i kan kigge hvad i vil have og så maile eller sms navn og str. på det i vil købe til mig. Et såkaldt net home party, for NS er jo mit andet hjem

men sig til hvis i er med på ideen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

JustAnotherName

Jeg skal ud og hente mine børn nu ....de har sovet hos farmor og farfar i nat..... Men jeg vil helt sikkert lige kigge nærmere på tøjet senere, når jeg får tid.

Og fedt at "åbenthus" gik godt, og du bare føler, at det er DET du skal

Anmeld

6. februar 2011

ChatH

JustAnotherName skriver:

Jeg skal ud og hente mine børn nu ....de har sovet hos farmor og farfar i nat..... Men jeg vil helt sikkert lige kigge nærmere på tøjet senere, når jeg får tid.

Og fedt at "åbenthus" gik godt, og du bare føler, at det er DET du skal

IHH hvor hyggeligt søde

Du kigger bare når det passer

Anmeld

6. februar 2011

JustAnotherName

Chatarina skriver:

IHH hvor hyggeligt søde

Du kigger bare når det passer

Smugkiggede lidt allerede nu ....men jeg SKAL altså afsted nu!!

Jeg er så vild med de dersens dragte-bukser.
Men ulempen er bare, at de ikke er særlig praktiske, når man har en 3-årig, som ØVER sig i at blive renlig! De er ikke så praktiske for dem selv at skulle tage af og på. Men de er super søde og lækre at se på. Jeg har sådan en rigtig sød bukse-dragt ting fra Pomp, hvor der er et bånd op omkring nakken. Bianca kan godt selv bukke hovedet og få den på. Men hun kan ikke selv tage den af .....så det dur ikke, at give hende dem på i børnehaven, desværre.

Anmeld

6. februar 2011

JustAnotherName

Hva pokker...!! Jeg syntes ikke at jeg kunne finde dig under forhandler-listen (endnu?)   ?!

Anmeld

7. februar 2011

ChatH

JustAnotherName skriver:

Hva pokker...!! Jeg syntes ikke at jeg kunne finde dig under forhandler-listen (endnu?)   ?!

HI HI jo du skal bare søge under slangerup så kommer jeg frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.