test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Alína Hólm

den viste virklige meget svag streg. men den er så forsvundet nu.

er det posetiv test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

L-Mortil3

Hvis den er forsvundet igen, vil jeg synes den er negativ.

Jeg plejer gerne at råde folk til at tage en digital test fra Clear Blue hvis man er i tvivl, der skal man hverken tyde streger eller andet. Det er "Gravid" eller "ikke gravid" .

Held og lykke med det.

Anmeld

6. februar 2011

Alína Hólm

Line&Liam skriver:

Hvis den er forsvundet igen, vil jeg synes den er negativ.

Jeg plejer gerne at råde folk til at tage en digital test fra Clear Blue hvis man er i tvivl, der skal man hverken tyde streger eller andet. Det er "Gravid" eller "ikke gravid" .

Held og lykke med det.

ja viser den ikke også 3 dage før man "skal begynde på mensses?

Anmeld

6. februar 2011

L-Mortil3

anikaingibjorg skriver:

ja viser den ikke også 3 dage før man "skal begynde på mensses?

De skulle være ret sensitive, men det er de fleste tests nu til dags.

Jeg ville nok vente med at teste til selve mens dag, så er man næsten 100 % sikker på testresultatet, selvom nogle jo selvfølgelig hurtigt producerer HCG, omvendt er der også nogen der jo næsten skal gå 14 dage eller mere over

Anmeld

6. februar 2011

Alína Hólm

Line&Liam skriver:

De skulle være ret sensitive, men det er de fleste tests nu til dags.

Jeg ville nok vente med at teste til selve mens dag, så er man næsten 100 % sikker på testresultatet, selvom nogle jo selvfølgelig hurtigt producerer HCG, omvendt er der også nogen der jo næsten skal gå 14 dage eller mere over

sidste gang testede jeg ikke posetiv før i uge 7. men jeg kan ikke rigtig huske hvornår jeg havde mensses

Anmeld

7. februar 2011

Alína Hólm

NU ER JEG SUR! hmm.

jeg tog en anden test idag, fordi jeg have regnet ud at jeg skulle ha menses for 2 dage siden! men så tog jeg testen for et par minutter siden! Nej men dog så var dne sas susme også blank, intet svar til mig... ØVVVV! kan man godt tage den med til butikken og få en anden da den ikke virkede????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.