Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaSoefelt skriver: Hej alle!Jeg sælger hermed min Manduca bæresele, for vi får den simpelthen ikke brugt..;(. Rigtig ærgeligt..Så er der ikke en herinde fra der kunne bruge sådan en? Den er helt som ny og i sort og creme farve
Hej alle!Jeg sælger hermed min Manduca bæresele, for vi får den simpelthen ikke brugt..;(. Rigtig ærgeligt..Så er der ikke en herinde fra der kunne bruge sådan en? Den er helt som ny og i sort og creme farve
Den er bare rigtig fed... Min veninde har en og har været så glad for hendes!
Held og lykke med salget
er det muligt evt. at se billeder ? og hvad havde du tænkt af pris....og fra hvilken alder kan den bruges fra ?
Kunne også godt være interesseret, men vil også godt lige se billeder og høre lidt om en prisidé
moars skriver: er det muligt evt. at se billeder ? og hvad havde du tænkt af pris....og fra hvilken alder kan den bruges fra ?
netdaddy skriver: Kunne også godt være interesseret, men vil også godt lige se billeder og høre lidt om en prisidé
lærkes_mor skriver: Den er bare rigtig fed... Min veninde har en og har været så glad for hendes! Held og lykke med salget
CamillaSoefelt skriver: Hov undskyld det sene svar. Skal det være billeder af min? Hvis ikke kan den ses på mamaslife.dk... Min er i lige så god stand som ny da den ikke har været brugt! Af pris havde jeg tænkt evt 600.-??
Hov undskyld det sene svar. Skal det være billeder af min? Hvis ikke kan den ses på mamaslife.dk... Min er i lige så god stand som ny da den ikke har været brugt! Af pris havde jeg tænkt evt 600.-??
tak for svar. tror jeg hopper videre
moars skriver: tak for svar. tror jeg hopper videre
Hejsa, er den solgt? Kunne godt være interesseret hvis jeg kan købe den for 400 plus porto. Vh Christine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128