Manduca bæresele sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.297 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

CamillaSoefelt

Hej alle!

Jeg sælger hermed min Manduca bæresele, for vi får den simpelthen ikke brugt..;(. Rigtig ærgeligt..

Så er der ikke en herinde fra der kunne bruge sådan en? Den er helt som ny og i sort og creme farve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Sara.

CamillaSoefelt skriver:

Hej alle!

Jeg sælger hermed min Manduca bæresele, for vi får den simpelthen ikke brugt..;(. Rigtig ærgeligt..

Så er der ikke en herinde fra der kunne bruge sådan en? Den er helt som ny og i sort og creme farve

Den er bare rigtig fed... Min veninde har en og har været så glad for hendes!

Held og lykke med salget

Anmeld

6. februar 2011

moars

CamillaSoefelt skriver:

Hej alle!

er det muligt evt. at se billeder ?  og hvad havde du tænkt af pris....og fra hvilken alder kan den bruges fra ?

Anmeld

6. februar 2011

netdaddy

Kunne også godt være interesseret, men vil også godt lige se billeder og høre lidt om en prisidé

Anmeld

8. februar 2011

CamillaSoefelt

moars skriver:

er det muligt evt. at se billeder ?  og hvad havde du tænkt af pris....og fra hvilken alder kan den bruges fra ?

Hov undskyld det sene svar. Skal det være billeder af min? Hvis ikke kan den ses på mamaslife.dk... Min er i lige så god stand som ny da den ikke har været brugt! Af pris havde jeg tænkt evt 600.-??

Anmeld

8. februar 2011

CamillaSoefelt

netdaddy skriver:

Kunne også godt være interesseret, men vil også godt lige se billeder og høre lidt om en prisidé

Samme svar til dig :-)!

Anmeld

8. februar 2011

CamillaSoefelt

lærkes_mor skriver:

Den er bare rigtig fed... Min veninde har en og har været så glad for hendes!

Held og lykke med salget

Mange tak:-)

Anmeld

8. februar 2011

moars

CamillaSoefelt skriver:

Hov undskyld det sene svar. Skal det være billeder af min? Hvis ikke kan den ses på mamaslife.dk... Min er i lige så god stand som ny da den ikke har været brugt! Af pris havde jeg tænkt evt 600.-??

tak for svar. tror jeg hopper videre

Anmeld

8. februar 2011

CamillaSoefelt

moars skriver:

tak for svar. tror jeg hopper videre

Helt ok..

Anmeld

15. februar 2011

mor3drenge

Hejsa, er den solgt? Kunne godt være interesseret hvis jeg kan købe den for 400 plus porto. Vh Christine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.