Update på øv øv og øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

quar20

Ja jeg kan nu desværre melde mig ud af klub "Ammende mor" ARHHH jeg er bare så ked af det..!! Men der er simpelthen absolut ikke mere tilbage - Kan ikke engang pumpe 40ml ud Så nu må vi gå over på flaske..!!

ØV altså..!!

Nu håber jeg bare overgangen bliver stille og rolig, og at han finder sig tilpas med flasken..!!

Kærlig Hilsen en IKKE AMMENDE MOR..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Bom

Du får lige et knus..

HUSK en god mor sidder IKKE i brysterne...

Anmeld

6. februar 2011

misslea

quar20 skriver:

Ja jeg kan nu desværre melde mig ud af klub "Ammende mor" ARHHH jeg er bare så ked af det..!! Men der er simpelthen absolut ikke mere tilbage - Kan ikke engang pumpe 40ml ud Så nu må vi gå over på flaske..!!

ØV altså..!!

Nu håber jeg bare overgangen bliver stille og rolig, og at han finder sig tilpas med flasken..!!

Kærlig Hilsen en IKKE AMMENDE MOR..!!

Øv da søde....!! Kan godt forstå, at du er trist over det!!

Men ved du hvad, du har simpelthen KÆMPET så flot for at få det til at fungere, og du kan bestemt ikke gøre mere!!

Jeg håber, at lillemanden accepterer flasken på fuldtid, så I ikke skal slås med dét... heheh!!

Herhjemme er jeg også nødt til at suplere op med flaske... jeg har simpelthen ikke nok til Wilma - den lille grovæder... hehe!!! Men vi har så fået os et endnu større problem, nemlig at der er noget, hun ikke kan tåle! Det er sandsynligvis mælk, så derfor er hun nu på Profylac fra apoteket, og jeg indtager INTET mælkeprodukt, så hun ikke får noget som helst mælk overhovedet...  og det håber vi så, kan hjælpe på hendes ufattelig dårlige mave, som nu har stået på i 2½ uge.... stakkels lille pige!!!

Men søde... rigtig meget pøj pøj med flasken....!!

Anmeld

6. februar 2011

Laulund87

Ved du hvad sødeste? Du er en FANTASTISK mor og jeg beundrer dig så meget!

Du har kæmpet så meget og det er da helt i orden at han får erstatning nu. Drengen skal jo have mad!

Anmeld

6. februar 2011

Joan ( Smallie )

En god mor sidder ikke i paterne. Og du må jo indrømme du har KÆMPET og jeg syntes sku du har gjort det flot.

Men træls er det når man gerne vil amme. Men du har ikke noget at være ked af for du er sku SÅ sej.

til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.