fyldt blære og tydeliger livmoder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.286 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

håber på lidt experter på siden. 

hvordan er det med fyldt blære og Livmoder? har lagt meget mærke til at jeg kan mærke mig frem til livmoderens størrelse og mærke den rigtig tydeligt, inden blæren blir tømt! Og det er KUN om morgenen det kan lade sig gøre indtil videre, da jeg ikke er så langt henne.. når blæren er tømt har jeg en fornemmelse på at livmoderen er faldt mere ned i bækken?? for det kan jeg abosolute ikke sammenligne det. Ved godt at ofte til scanninger er halv fyldt eller fyldt blære bedst til bedste resultater, men om jeg tager fejl eller er der noget om snakken? blev bare forskækket over bulen pludselig var væk efter wc besøget.. og kun kunne opleves om morgenen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

svanen73

Når din blære er fyldt, skubber den din livmoder frem. Derfor du kan mærke den tydeligere i starten. Altså medmindre man er nattisser

Når du kommer længere hen, har det ik noget at sige. Og ja korrekt, til scanninger anbefales det at ha fyldt blære ellers kan indvendig scanning være nødvendigt.

Anmeld

6. februar 2011

svanen73

Skal lige huske at sige, at ens størrelse oz har noget at sige (indvendig scanning)

Anmeld

6. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

svanen73 skriver:

Når din blære er fyldt, skubber den din livmoder frem. Derfor du kan mærke den tydeligere i starten. Altså medmindre man er nattisser

Når du kommer længere hen, har det ik noget at sige. Og ja korrekt, til scanninger anbefales det at ha fyldt blære ellers kan indvendig scanning være nødvendigt.

Hej og tusind tak for svaret..  så vil jeg da mene min livmoder er ved at have en pæn lille størrelse. førhen troed jeg min livmoder nærmest fyldte hele maven, men ork nej den er ganske lille og gemt

Anmeld

6. februar 2011

Zibi_84

Ja har prøvet nøjagtig det samme. Følte en flad fornemmelse da jeg havet været ude og tisse, og pludselig var den bule væk. Men Nu(uge 21) kan jeg mærke den hele tiden. Specialt ved plukveer En ting jeg slet ikke kan forstå? Jeg har været til Nakkefold scanning og MD-scanning. Ved begge scanninger anbefales det at man mødet op med TOM blære ved scanning? Er blevet scannet uden på maven hver gang. Er det så forskelligt fra sygehus til sygehus? Tilhøre Roskilde. Mvh. Zibi

Anmeld

6. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Zibi_84 skriver:

Ja har prøvet nøjagtig det samme. Følte en flad fornemmelse da jeg havet været ude og tisse, og pludselig var den bule væk. Men Nu(uge 21) kan jeg mærke den hele tiden. Specialt ved plukveer En ting jeg slet ikke kan forstå? Jeg har været til Nakkefold scanning og MD-scanning. Ved begge scanninger anbefales det at man mødet op med TOM blære ved scanning? Er blevet scannet uden på maven hver gang. Er det så forskelligt fra sygehus til sygehus? Tilhøre Roskilde. Mvh. Zibi

okey pudsigt.. jeg ved det skisme ikke. Tror det meget forskelligt fra sted til sted. Kan bare se de gange jeg har været mødt op til scanning har der været anbefaldet halv fyldt blære. Men det har så heller ikke været på sygehuset. Det har været scanninger jeg selv har købt. Men har alligevel tømt hele blæren da det ellers er ret ubehageligt.

Men tilbage til det andet.. jeg undrede mig bare helt vildt! for pludselig kunne livmoderen mærkes tydeligt om morgen når jeg lå ned.. og pist væk var den runde bold efter jeg skulle tisse, og måtte skuffe kæresten.. men den var der igen idag og noget større men væk igen.. men så er jeg ikke den eneste kan jeg hører.. var du så ikke tideligt i din graviditet rigtig stor om aften? og meget mindre om morgenen?? jeg aner slet ikke hvornår den rigtige størrelse blir.. til tider fornemmer jeg nu er den der! dagen efter er der ingenting indtil jeg indtager måltider så vi tilbage igen

Anmeld

6. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

den-lykkeligste skriver:

okey pudsigt.. jeg ved det skisme ikke. Tror det meget forskelligt fra sted til sted. Kan bare se de gange jeg har været mødt op til scanning har der været anbefaldet halv fyldt blære. Men det har så heller ikke været på sygehuset. Det har været scanninger jeg selv har købt. Men har alligevel tømt hele blæren da det ellers er ret ubehageligt.

Men tilbage til det andet.. jeg undrede mig bare helt vildt! for pludselig kunne livmoderen mærkes tydeligt om morgen når jeg lå ned.. og pist væk var den runde bold efter jeg skulle tisse, og måtte skuffe kæresten.. men den var der igen idag og noget større men væk igen.. men så er jeg ikke den eneste kan jeg hører.. var du så ikke tideligt i din graviditet rigtig stor om aften? og meget mindre om morgenen?? jeg aner slet ikke hvornår den rigtige størrelse blir.. til tider fornemmer jeg nu er den der! dagen efter er der ingenting indtil jeg indtager måltider så vi tilbage igen

kan se du har fået svar via kønnet af en Clairvoyante? og at det passede til scanningen? hvordan foregik det???????? har overvejet det samme.

Anmeld

6. februar 2011

Zibi_84

Kan sagtens forstå det var lidt skuffende da den runde kugle pludselig var væk. Da jeg prøvede det første gang, blev jeg utrolig bange. Følte mig pludselig ikke gravid mere Men min jordmor fortalte at de fleste oplever det. Hun forklarede det samme, nemlig at når blæren er fyldt, så trykker den på livmoren og presser den lidt længere op. Tør sagtens sige at du slet ikke skal bekymre dig om det Jeg havde det rigtig svært med at man næsten ikke kunne se en "gravid" mave om morgen. Blev meget ked af det, når folk sagde. Man kan næsten ikke se at du er gravid! men til aften fik jeg en meget oppustet mave, og pludselig kunne alle se det!? Jeg var på messe (mellem himmel og jord) og snakkede med Lone Hertz(clairvoyant) Hun spurgte selv, og jeg ville vide kønnet. Og der sagde hun med sikkerhed at det ville blive en dreng(var 8 uger henne) hun sagde også at min svigerinde ville få en pige. Og begge køn passede Lidt vildt! Mvh. Zibi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.