Zibi_84 skriver:
Ja har prøvet nøjagtig det samme. Følte en flad fornemmelse da jeg havet været ude og tisse, og pludselig var den bule væk. Men Nu(uge 21) kan jeg mærke den hele tiden. Specialt ved plukveer
En ting jeg slet ikke kan forstå? Jeg har været til Nakkefold scanning og MD-scanning. Ved begge scanninger anbefales det at man mødet op med TOM blære ved scanning? Er blevet scannet uden på maven hver gang. Er det så forskelligt fra sygehus til sygehus? Tilhøre Roskilde. Mvh. Zibi
okey pudsigt.. jeg ved det skisme ikke. Tror det meget forskelligt fra sted til sted. Kan bare se de gange jeg har været mødt op til scanning har der været anbefaldet halv fyldt blære. Men det har så heller ikke været på sygehuset. Det har været scanninger jeg selv har købt. Men har alligevel tømt hele blæren da det ellers er ret ubehageligt.
Men tilbage til det andet.. jeg undrede mig bare helt vildt! for pludselig kunne livmoderen mærkes tydeligt om morgen når jeg lå ned.. og pist væk var den runde bold efter jeg skulle tisse, og måtte skuffe kæresten.. men den var der igen idag og noget større men væk igen.. men så er jeg ikke den eneste kan jeg hører.. var du så ikke tideligt i din graviditet rigtig stor om aften? og meget mindre om morgenen?? jeg aner slet ikke hvornår den rigtige størrelse blir.. til tider fornemmer jeg nu er den der! dagen efter er der ingenting indtil jeg indtager måltider så vi tilbage igen 
Anmeld