Salgsannoncer - hvad foretrækker du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Når du skal købe noget på baby.dk, hvordan foretrækker du så annoncerne?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

523 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Lunae

Da jeg har en del til salg på baby.dk, kom jeg til at tænke på, hvad køberen foretrækker i forhold til pris! Vil man helst have faste priser eller en sælger, som man kan forhandle med!?

Har lavet en lille afstemning - kommenter gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

MissGeoh

Nu skal jeg ikke tale for andre end mig selv, men jeg synes det er mest fair hvis man kan forhandle lidt.

Det gør jeg også med de ting jeg har til salg.

Men sælger må jo også have en ide om hvad hun vil have CA. for varen og så kan man forhandle lidt derfra.

Anmeld

6. februar 2011

MariaJ

Jeg handler ikke ret meget herinde, men foretrækker helt klart en fast pris. Jeg synes det er svært at komme med et udspil, når man ikke handler så meget, og ikke har set tøjet. Til gengæld vil jeg sætte pris på at sælger er til at handle med, hvis man fx køber flere ting samtidigt eller på anden måde har "kommentarer" til prisen.

Anmeld

6. februar 2011

Frøken J.

Forhandling er fint, men forventer at sælger har et udgangspunkt. Synes det er rigtig træls når folk siger: "Jamen bare byd!" uden et udgangspunkt, for det er jo mega svært.. Hvis man sætter det for lavt risikerer man at virke lidt flabet, sætter man det for højt har man måske snydt sig selv, fordi sælger i tankerne havde et mindre udgangspunkt. Så sælger starter med en pris, men må meget gerne være villig til forhandlinger - Dog ikke et MUST

Anmeld

6. februar 2011

Lunae

Jeg har det personligt sådan, at jeg bedst kan lide når sælger foreslår pris og så er til at handle med! Nogle gange er det også rart med faste priser, for så kan man helt fra starten se, om man er alt for langt fra hinanden! Jeg bryder mig ikke om selv at foreslå pris!

Anmeld

6. februar 2011

ekzunz

Jeg synes helt klart at sælger må komme med et udspil som man så kan forhandle videre udfra.

Jeg har dog ikke købt noget herinde endnu, og vist kun solgt en enkelt ting.

Anmeld

6. februar 2011

JustAnotherName

MissGeoh skriver:

Nu skal jeg ikke tale for andre end mig selv, men jeg synes det er mest fair hvis man kan forhandle lidt.

Det gør jeg også med de ting jeg har til salg.

Men sælger må jo også have en ide om hvad hun vil have CA. for varen og så kan man forhandle lidt derfra.

Men hvis der skal være lidt at give af, så er man i princippet også nødt til at sætte prisen deromkring dét man ønsker.....plus lidt til forhandling?

Ellers vil man jo altid skulle give sig og gå ned i en pris, som egentlig går under dét, som man mener var rimeligt....?!

Jeg syntes bedst om at der er en FAST pris.
Så ved jeg hvad jeg har at gå ud fra..... og så KAN man jo forsøge at få prisen lidt ned, eller få lidt nedslag i prisen ved at købe flere dele, osv.

Der skal være plads til forhandlinger, ja. For det gør det lidt sjovere. Og begge vil nok føle, at det var OK, når man er blevet enige.
Men det skal også være i orden, når der er sat en pris, at det så ER prisen, og den interesserede så henvender sig velvidende, at tingene koster dét som der står!

Anmeld

6. februar 2011

B&J

håber sælger og jeg kan finde en super pris sammen det er lykkes igtig godt ind til videre lækre ting jeg har købt

Anmeld

6. februar 2011

Mi

Jeg er træt af at der ikke er priser på tingene. Jeg syntes at sælger skal sætte en pris, og så kan man evt forhandle, især hvis man køber mere at samme sælger. Som man siger: Den som har grisen, har prisen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.