Malucca er indlagt! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Barbamama

Trine har lige sendt mig denne sms: Æv bæv Malucca er blevet indlagt igen. Hun er godt nok skidtmas, men de kan ikke helt finde ud af hvad hun fejler. Hun ilter blodet dårligt, har omkring 40 i feber (det har hun haft siden i tirsdags).

Og så skriver hun at hun har brug for en masse knus og tanker herindefra, så vi må sende al vores gode Navlestrengs-karma til dem. Det er bare så synd at de endnu engang skal igennem en hård omgang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

LIZO

stakkels dem ;(

håber snart hun er frisk igen..

Anmeld

6. februar 2011

anna-jonas

Nåååhhhh........................altså, hvor er det synd. Sender en masse knus og gode energier mod Ålborg.

Knus Mette

Anmeld

6. februar 2011

Skouboe

Stakkels lutten... God bedring, smukke lille pige.. Og stort kram til moderen også.

Anmeld

6. februar 2011

JustAnotherName

Åh nej, stakkels lille Lutte. Og stakkels Trine-mor som står med bekymringerne.

Jeg håber at de snart kan komme hjem, friske og raske igen.
GOD BEDRING!! Og en masse knus herfra....

Anmeld

6. februar 2011

oo

hvor er det strengt! hvem satan i hede hule helvede er det der sidder og crasher Lutten med sygdom den ene gang efter den anden??? Små frøkener skal have tid til at være raske og glade og fro! de skal ikke kende stuerne på børneafdelingen bedre end deres egen baghånd

Stakkels lille frøken Glæde, massere af god karma herfra skoven

Anmeld

6. februar 2011

Rosa

Rigtig god bedring 

Anmeld

6. februar 2011

msax

Ihh, hvor er det tarveligt at de igen skal være på det dumme sygehus.

Jeg sender alle mine bedste "god-bedring-tanker" til dem og krydser fingre for at lægerne finder en mirakel kur

Anmeld

6. februar 2011

Barbamama

Jeg har snakket med Trine igen og de mistænker H1N1 og lungebetændelse men de er ikke sikre. Hun har fået noget der hedder en lille c-pap som er en ting mellem ilt og respirator. Det virkede ikke, så nu er de flyttet på intensiv og får en stor c-pap (ved ikke helt hvad det er). Hvis det ikke virker skal Malucca i respiratorJeg kan slet ikke bære det. Det er SÅ synd!!!!!

Anmeld

6. februar 2011

Klitgaard

Hvor er det dog bare forfærdeligt .rigtig god bedring til malucca

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.