Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Mens jeg var på SU+lån havde vi godt og vel 7500 + børnepenge.
Pt. hvor der ikke er mere SU og jeg stadig venter på svar ang. speciale har vi oprindeligt 0 kr + børnepenge. Men fik så et fritidsjob i housekeeping på et hotel, hvor jeg tjener ca. 4000 om måneden, så der lever vi af det og en opsparing.
Når jeg, forhåbentlig snart, kommer på dimittendsats (82 % af dagpengesatsen), vil vi have mellem ca. 8200 + børnepenge.
Vi er 3 i husholdningen, og mandens løn dækker udgifter pånær vores a-kasser.
Min indtægt dækker så mad, tøj, frisør, alm. forbrug (shopping) osv. - og a-kasserne. Så egentlig er det ikke så meget, og håber på at finde et job hurtigt efter endt uddannelse, gerne indenfor uddannelsen. Læste på en anden side, at banken nu kræver 15.000 i rådighedsbeløb for 2 voksne og et barn, hvis man skal godkendes til huskøb8(. Ved ikke om det er sandt, men for 2½ år siden, da vi købte hus, skulle vi have 8000+1500 pr. barn - men dengang var vi kun 2 - det har vi faktisk ikke engang nu. Men vildt, hvis det er steget så meget.
Vi mærker tydeligt, hvis vand-, varme-, og elforbrug vokser, så prøver at gøre vores for at holde det nede- også pga. miljøet.
Anmeld