Hej piger
Jeg er igang med en uddannelse der pt ser sådan ud:
Jeg er i lære ligenu indtil 1. September 2011, hvor jeg skal starte på skole, som varer helt ind til 1. februar 2012.
Min nuværende chef, har tilbudt mig fast job når jeg er færdig med skolen den 1. Februar 2012.
MEN han planlægger at ansætte en anden elev fra 1. Juni 2011, så han har ham/hende til at hjælpe sig, mens jeg er på skole fra 1. september til 1. februar.
Når jeg så kommer tilbage fra skole 1. februar, er vi mig + eleven + chefen indtil 1. september 2012 hvor eleven skal på skole.. Altså er vi 1 "for meget" i forhold hvad der er arbejde til.
Min chef overvejer flere ting, blandt andet om han kan forkorte en anden elevs uddannelsesaftale, eller også om han kan finde en elev der godt vil til udlandet at arbejde (for så kan chefen få refunderet en del af den løn = han skal ikke af med den ekstra udgift).
MEN min mand og jeg har planer om at begynde Projekt Baby til Juni 2011, så vi kan få barn i løbet af foråret 2012 (men vi kan jo ikke se om vi bliver gravide med det samme, eller om vi først bliver det efter et år).
Et eller andet sted, har jeg dårlig samvittighed, for jeg har ikke fortalt min chef om babyplanerne, på den anden side, skal man vel heller ikke være tvunget til at sige sådan noget? Men man er vel lidt en røv, hvis ikke man fortæller sine planer?
Min fastansættelseskontrakt er ikke lavet endnu, og ved ikke hvornår vi gør det, men er også bange for, at hvis jeg fortæller ham, at manden og jeg planlægger graviditet, at der så ikke bliver nogen kontrakt..
Håber det var til at forstå, ellers må i endelig spørge 
Men hvad ville i gøre?