Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ZamanogDania skriver: Hvor mange bliver vi indtil videre søde?
Hvor mange bliver vi indtil videre søde?
Indtil videre kun 5 incl mig selv og det er jo også fint nok., men lad os lige se om vi ikke kan få et par ekstra med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lolli skriver: Ih altså, hvorfor lige på lørdag. ØV!!! Der kan jeg jo ikke. Håber på en næste gang.
Ih altså, hvorfor lige på lørdag. ØV!!! Der kan jeg jo ikke. Håber på en næste gang.
Øv øv. Men lad os da håbe det bliver en succes og der vil komme mange flere gange i fremtiden
Polkaprik skriver: Indtil videre kun 5 incl mig selv og det er jo også fint nok., men lad os lige se om vi ikke kan få et par ekstra med
Polkaprik skriver: Øv øv. Men lad os da håbe det bliver en succes og der vil komme mange flere gange i fremtiden
Jeg ville latterligt gerne men kan simpelthen ikke allerede kl 10 Vil gerne med næste gang
Lullaby skriver: Jeg ville latterligt gerne men kan simpelthen ikke allerede kl 10 Vil gerne med næste gang
Kan du ikke bare støde til lidt senere så eller?
Polkaprik skriver: Kan du ikke bare støde til lidt senere så eller?
Kan først være der kl 13 Så det er meget senere..
Lullaby skriver: Kan først være der kl 13 Så det er meget senere..
Du skal være så velkommen alligevel hvis du har lyst til at komme
Polkaprik skriver: Du skal være så velkommen alligevel hvis du har lyst til at komme
Hmm.. jeg vender lige tilbage senere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128