Fødsel uge 37..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.550 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

sandratobias

Hey Piger... 

Ville lige høre jer om der er nogle af jer der har født i uge 37...

Ku baby klare og blive født/blev det kejsersnit...??? 

Hvordan klarede baby sig med hensyn til mad/ilt..??? 

Hvor længe var i på sygehuset...??? 

Sandra - uge 37+0...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

uduak

Jeg fødte min første søn i 37+3, ved en helt normal fødsel.

Hans hjerterytme blev dog lidt uregelmessig lige inden han blev født, så de valgte at klippe mig så han hurtig kunne komme ud.Men ved ikke om det måske også kan skyldes at jeg fødte meget hurtigt.

Men ellers var han sund,rask og trak været uden problemer

Vi var så på sygehuset i en uge da han fik gulsot og skulle i lys, og med maden gik det ikke så godt deførste mange dage. Men det skyldes så at han var "tungebundet", og det lage de først mærke til dagen inden vi skulle hjem.

Anmeld

6. februar 2011

Diana...

Ja jeg fødte uge 37 og hun klar det perfekt hun blev født normalt og det gik super hun har ikke fået ilt eller nogen form for start hjælp hun kunne klare det selv. 

Hun tager godt nok ikke på men det er jeg overbevist om er fordi hun er syg selv om lægerne siger det ikke er. MEN vi andre spiser jo ikke selv særligmeget når vi syge så hvorfor skulle det være anderledes med hende. 

Heldigvis er det fuld udviklet når man er i uge 37 så det er meget få børn der ikke selv kan klare det. 

Knus Diana

Anmeld

6. februar 2011

Marco2

Jeg fødte i 37+3. Nåede slet ikke at komme på sygehuset, så det blev hjemme i sofaen. Hun vejede 3400 g og vi kom slet ikke på sygehuset. En af falckredderne holdt et iltapparat over os lige kort efter fødslen, men tror bare det var for en sikkerheds skyld.

Hun suttede med det samme, og har ammet hende lige siden fødslen.

Så her var der ingen problemer med at blive født i 37. uge,

AG

Anmeld

6. februar 2011

Ryberg

Lasse blev taget ved aks da jeg var 37+4, da hans hjerterytme blev svag ... han lå i kuvøse 1 døgn og ved ikke hvor længe han fik ilt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.