Billig barnevogn til dagplejen søges i nordjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
597 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Betteisen

Blev sku lige brændt af i en ellers aftalt handel, så jeg søger igen en billig barnevogn min bette Laura kan sove i i dagplejen.

Den skal kunne afhentes her i det nordjyske og gerne i nærheden af Frederikshavn/Hjørring området.

MVH

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Lone Jakobsen

æv hvor ærgeligt. men synes der er en del barnevogne af den slags på markedet. så ønsker dig held og lykke med din søgen.

Anmeld

6. februar 2011

Louise_wagner

Hejsa !

Jeg har vist nok en jeg vil sælge, jeg er fra Sæby, hvad havde du tænkt prismæssigt

Vh

Louise

Anmeld

6. februar 2011

Betteisen

Louise_wagner skriver:

Hejsa !

Jeg har vist nok en jeg vil sælge, jeg er fra Sæby, hvad havde du tænkt prismæssigt

Vh

Louise

Hejsa.

Det kommer helt an på hvilken stand den er i

Anmeld

6. februar 2011

Betteisen

nutche skriver:

æv hvor ærgeligt. men synes der er en del barnevogne af den slags på markedet. så ønsker dig held og lykke med din søgen.

Jeg synes ikke lige jeg har set nogen, med mindre jeg vil gi over 1000,- for en

Anmeld

6. februar 2011

Louise_wagner

Den er i fin stand til dagpleje vogn, den er 3 år gammel, den har lidt rust, men er i fin stand til dagplejen, min datter skal i vuggestue nu, i stedet for dagpleje så vi skal ikke bruge den mere.

Jeg kan se om jeg kan få taget lidt billeder af den i eftermiddag hvis du vil se den, jeg er omkring de 700 kr og det er incl madras, dyne, pude og sele, og insektnet.

Anmeld

6. februar 2011

Lone Jakobsen

Betteisen skriver:

Jeg synes ikke lige jeg har set nogen, med mindre jeg vil gi over 1000,- for en

synes bare der var rigtig mange både på dba. og guloggratis, men jeg kiggede selvfølgelig heller ikke efter området, da jeg var på udkig efter en tvillinge barnevogn, og var lidt ligeglad med hvor i jylland det var

Anmeld

6. februar 2011

Betteisen

Louise_wagner skriver:

Den er i fin stand til dagpleje vogn, den er 3 år gammel, den har lidt rust, men er i fin stand til dagplejen, min datter skal i vuggestue nu, i stedet for dagpleje så vi skal ikke bruge den mere.

Jeg kan se om jeg kan få taget lidt billeder af den i eftermiddag hvis du vil se den, jeg er omkring de 700 kr og det er incl madras, dyne, pude og sele, og insektnet.

Har du billeder af den?? Hvad er liggemålet?? Og vigtigst af alt... hvor bor du??

Anmeld

6. februar 2011

Louise_wagner

Mener liggemålet er 98 cm, kan tage nogle billeder af den senere.

Jeg bor i Sæby, ca 12 km fra Frederikshavn.

Anmeld

6. februar 2011

Betteisen

Louise_wagner skriver:

Mener liggemålet er 98 cm, kan tage nogle billeder af den senere.

Jeg bor i Sæby, ca 12 km fra Frederikshavn.

Bare send billederne i en pb, når du har dem. Fino med Sæby...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.