discoteker i kbh aldersgrænse 16

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25.101 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Anonym trådstarter

ja så blev min søster 16 men ja jeg er 25 og kan overhovedet ikke huske hvor hun må komme ind henne

hun skal jo en tur i byen med sin søster nu det er jo klart men hvor?? jeg tænkte på Loppen eller stengade 30 jeg gider ærligt ikke hvad hedder det nu crasy dasy det er for kedeligt men hvad er aldersgrænsen på de forskellige steder i kbh/amager

vi er lige nu 25 24 og 16 år og der kommer nok flere på så alt hvor aldersgræsnen er 25 er nok ikke så godt *g*

og jeg er ligeglad med hvilken musik de spiller det er ikke det det kommer an på *g* (griner meget og højt måske også frygtingydende)

i herlige mennesker kan altid hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Carina1977

Jeg troede man skulle være 18 år, for at kunne komme ind på diskoteker....men det er måske lavet om?

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg troede man skulle være 18 år, for at kunne komme ind på diskoteker....men det er måske lavet om?

der er steder hvor man skal være 16, så har de bare et system feks man får et krys på hånden så man ikke kan købe alkohol

Anmeld

6. februar 2011

Kay

Carina1977 skriver:

flere steder er det sådan at om fredagen er aldresgrænsen 16, og om lørdagene er aldersgrænsen 18... er dog ik med på hvor mere... da jeg ik har haft brug for det i flere år

Anmeld

6. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

der er steder hvor man skal være 16, så har de bare et system feks man får et krys på hånden så man ikke kan købe alkohol

Ok smart, for jeg kan da huske at det var pænt irriterende, da jeg i sin tid ikke kunne komme ind fordi jeg kun var 17 hehe

Det er mange år siden nu

Jeg kender desværre ikke københavn, da jeg er vaskeægte midtjyde, men jeg håber der er nogen der kommer med gode forslag.

God bytur

Anmeld

6. februar 2011

eElak

Jeg har aldrig hørt om at unge på 16 år kunne komme ind på diskoteker... Kun sodavandsdiskoteker i provinsen.. 

Anmeld

6. februar 2011

FrkT

KaLee skriver:

Jeg har aldrig hørt om at unge på 16 år kunne komme ind på diskoteker... Kun sodavandsdiskoteker i provinsen.. 

Jeg siger det samme....

Og det med kryds på hånden troede jeg var folk under 21 men over 18 om lørdagen de steder hvor adgangsgrænsen så ligger på 21.

Anmeld

6. februar 2011

Pallemor

Hvad med A-bar? Kan ikke huske mener det er 16 år eller måske det kun er fredagen

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

Pallemor skriver:

Hvad med A-bar? Kan ikke huske mener det er 16 år eller måske det kun er fredagen

slår den lige op

det er også lige med at huske hvad de forskellige steder hedder

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Jeg siger det samme....

Og det med kryds på hånden troede jeg var folk under 21 men over 18 om lørdagen de steder hvor adgangsgrænsen så ligger på 21.

hvorfor skal man have krys på hånden for det?????? det er jo lovlig at købe alkohol på diskotek når man er over 18

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.