Alene med barn mens kæresten er på ferie og lign - råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

>>Carina<<

Min kæreste tager på lejertur imorgen til fredag og jeg ska være hjemme. Jeg har fri hele ugen. Vores søn på 15 mdr ska i vuhgestue de fleste dage for ik at tage ham ud af vante rytmer. Tror dagene blir så lange. Og jeg HADER HADER HADER at være alene (læs eneste voksen) om aftenen og natten Jeg KAN simpelthen ik li det Hvordan klarer I andre det når I er alene???Har helt ondt i maven ved tanken om at imorgen nat ska jeg sove alene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

ekzunz

Hvorfor søren har du så taget fri, hvis du tror dagene bliver for lange????

Jeg synes det er hyggeligt at være alene om aftenen. Så kan man se det man vil, og hygge med yndlings-snacks osv....

Som dig, kan jeg heller ikke li' at være alene om natten, så jeg har desværre ingen gode råd. Kan du ikke låne en hund??

Anmeld

5. februar 2011

*Sofie*

Carina1984 skriver:

Min kæreste tager på lejertur imorgen til fredag og jeg ska være hjemme. Jeg har fri hele ugen. Vores søn på 15 mdr ska i vuhgestue de fleste dage for ik at tage ham ud af vante rytmer. Tror dagene blir så lange. Og jeg HADER HADER HADER at være alene (læs eneste voksen) om aftenen og natten Jeg KAN simpelthen ik li det Hvordan klarer I andre det når I er alene???Har helt ondt i maven ved tanken om at imorgen nat ska jeg sove alene

Du er jo ikk alene...Du har din søn at passe på
Så kvind dig op...og sig til dig selv, at seføli kan du være 'alene' disse dage
Jeg ved seføli ikk hvor og hvordan I sover om natten...men ka du ikk ha din søn liggende ved siden af dig i jeres seng? Så ska du ikk op og rende hvis han blir ked...og så er der ikk så tomt ved siden af dig

Anmeld

5. februar 2011

henh01

Hejsa

Jeg er ofte alene fordi min mand arbejder på døgninstitution og bryder mig egentlig heller ikke om tanken om en (eller flere) nætter alene, men inden du ser dig om er de overstået. Mit bedste råd er at få sovet lidt i løbet af dagen mens din søn er i VS hvis altså natten har været urolig. Forbered aftensmaden om dagen (skræl kartofler og stil i vand, eller køb mad til ovnen) på den måde opretholder du et overskud til din søn.

Og så om aftenen kan du leje nogle film, eller tilmed huske at der starter de unge mødre op på tirsdag,

Inden du ser dig om er ugen gået

Anmeld

6. februar 2011

>>Carina<<

Znuzke skriver:

Hvorfor søren har du så taget fri, hvis du tror dagene bliver for lange????

Jeg synes det er hyggeligt at være alene om aftenen. Så kan man se det man vil, og hygge med yndlings-snacks osv....

Som dig, kan jeg heller ikke li' at være alene om natten, så jeg har desværre ingen gode råd. Kan du ikke låne en hund??

Har ik taget fri. Starter nyt job i uge 7

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.