Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heej Tøzer <3
Jeg skal til min anden scanning på onsdag, og er helt syg efter at vide hvad det bliver, tror i vi kan se det der ?
hvornår fandt i ud af det ?
julia 15+0
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved MD-scanning... Hvis du er heldig kan de se det... Men tror vist først det er ca. uge 17 man kan se kønnet
JuliaNielsen skriver: Heej Tøzer <3 Jeg skal til min anden scanning på onsdag, og er helt syg efter at vide hvad det bliver, tror i vi kan se det der ? hvornår fandt i ud af det ? julia 15+0
Jeg tvivler på, det kan ses endnu
Muhmi skriver: Ved MD-scanning... Hvis du er heldig kan de se det... Men tror vist først det er ca. uge 17 man kan se kønnet
:-( øv
JuliaNielsen skriver: :-( øv
Desværre... Men hey... MD-scanningen er ikke så langt væk... Kun lidt over en måneds tid, selvom jeg selv har siddet og været ligeså ængstelig som dig.. Men det er værd at vente på
Muhmi skriver: Desværre... Men hey... MD-scanningen er ikke så langt væk... Kun lidt over en måneds tid, selvom jeg selv har siddet og været ligeså ængstelig som dig.. Men det er værd at vente på
Må ærligt indrømme at tålmodigheden slet ikkr finder sted inde i mig mht kønnet.. vil så snart gerne ud og købe farvet tøj.. cant wait.
JuliaNielsen skriver: Må ærligt indrømme at tålmodigheden slet ikkr finder sted inde i mig mht kønnet.. vil så snart gerne ud og købe farvet tøj.. cant wait.
Skal nok komme.. Før du aner...
Hvad farve tøj håber du på at købe?
Muhmi skriver: Skal nok komme.. Før du aner... Hvad farve tøj håber du på at købe?
Uha,. Jeg håber på at det bliver en pige så rødt lyserødt pink orange og lilla :-) Men viser det sig at være en dreng bliver jeg selvfølgelig også lykkelig..
Men et lille ønske :-)
JuliaNielsen skriver: Uha,. Jeg håber på at det bliver en pige så rødt lyserødt pink orange og lilla :-) Men viser det sig at være en dreng bliver jeg selvfølgelig også lykkelig.. Men et lille ønske :-)
Uuuh.... Ja det håbede jeg også... Men man kan jo ikke altid få sin vilje... for dig
Muhmi skriver: Uuuh.... Ja det håbede jeg også... Men man kan jo ikke altid få sin vilje... for dig
til dig også søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128