scanning og køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

JuliaNielsen

Heej Tøzer <3

Jeg skal til min anden scanning på onsdag, og er helt syg efter at vide  hvad det bliver, tror i vi kan se det der ?

hvornår fandt i ud af det ?

julia 15+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Muhmi

Ved MD-scanning... Hvis du er heldig kan de se det... Men tror vist først det er ca. uge 17 man kan se kønnet

Anmeld

5. februar 2011

Pige2009

JuliaNielsen skriver:

Heej Tøzer <3

Jeg skal til min anden scanning på onsdag, og er helt syg efter at vide  hvad det bliver, tror i vi kan se det der ?

hvornår fandt i ud af det ?

julia 15+0

Jeg tvivler på, det kan ses endnu

Anmeld

5. februar 2011

JuliaNielsen

Muhmi skriver:

Ved MD-scanning... Hvis du er heldig kan de se det... Men tror vist først det er ca. uge 17 man kan se kønnet

:-( øv

Anmeld

5. februar 2011

Muhmi

JuliaNielsen skriver:

:-( øv

Desværre... Men hey... MD-scanningen er ikke så langt væk... Kun lidt over en måneds tid, selvom jeg selv har siddet og været ligeså ængstelig som dig.. Men det er værd at vente på

Anmeld

5. februar 2011

JuliaNielsen

Muhmi skriver:

Desværre... Men hey... MD-scanningen er ikke så langt væk... Kun lidt over en måneds tid, selvom jeg selv har siddet og været ligeså ængstelig som dig.. Men det er værd at vente på

Må ærligt indrømme at tålmodigheden slet ikkr finder sted inde i mig mht kønnet.. vil så snart gerne ud og købe farvet tøj.. cant wait.

Anmeld

5. februar 2011

Muhmi

JuliaNielsen skriver:

Må ærligt indrømme at tålmodigheden slet ikkr finder sted inde i mig mht kønnet.. vil så snart gerne ud og købe farvet tøj.. cant wait.

Skal nok komme.. Før du aner...

Hvad farve tøj håber du på at købe?

Anmeld

5. februar 2011

JuliaNielsen

Muhmi skriver:

Skal nok komme.. Før du aner...

Hvad farve tøj håber du på at købe?

Uha,. Jeg håber på at det bliver en pige så rødt lyserødt pink orange og lilla :-) Men viser det sig at være en dreng bliver jeg selvfølgelig også lykkelig..

Men et lille ønske :-)

Anmeld

5. februar 2011

Muhmi

JuliaNielsen skriver:

Uha,. Jeg håber på at det bliver en pige så rødt lyserødt pink orange og lilla :-) Men viser det sig at være en dreng bliver jeg selvfølgelig også lykkelig..

Men et lille ønske :-)

Uuuh.... Ja det håbede jeg også... Men man kan jo ikke altid få sin vilje...  for dig

Anmeld

5. februar 2011

JuliaNielsen

Muhmi skriver:

Uuuh.... Ja det håbede jeg også... Men man kan jo ikke altid få sin vilje...  for dig

til dig også søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.