Status fra Skallingen fra Malling..........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

anna-jonas

Tjoooo...................hvordan har jeg det?? Vel okay, tror jeg nok. Vi har næsten konstant haft syge børn de sidste 2 måneder, og det tærer virkelig på kræfterne og overskuddet til hinanden.

Men..................leverpostej, er nok den betegnelse jeg vil sætte på mit liv lige nu. Og det er okay....................det er ikke højtbelagt med roastbeef, men heller ikke muggent rugbrød med harsk fedt.

Jonas er rask.......................og lægerne aner ikke hvad han fejlede. Men han er rask, og glad og teenager.

Pigerne vokser, ja..................som ukrudt. Ida udvikler sig meget positivt, og igår var vi til konsultation, på center for sjældne sygdomme, på skejby........................med vores skønne, varme og dejlige kontaktlæge, som bare er helt speciel for os. Hun var så imponeret over hvor langt Ida er nået....................og hun sagde til os, at Ida har været heldig med sine forældre. Det varmede sgu' at sådan en fagperson, gi'r en ros for ens forældreevne. Nå, men hun mener at Ida's intellekt er bevaret, så at hun IKKE er retarderet eller mentalt udviklingshæmmet. Hun er udviklingshæmmet på det fysiske område, og er synshandicappet..........................that's it. TÆNK............................vi blev så glade, og lettede.

Vores/Ida's læge spurgte også om vi var kommet igang med at søge erstatning. Og der måtte vi sige, at vi ikke havde haft overskud til det endnu. Men Jan har nu påtaget sig, at få sat gang i processen. Så måske kan Ida få en erstatning, for vaccineskade...................................men det er en laaang proces, som kan tage årevis.

Det går fint med mit job.........................jeg er rigtig glad for det. Og al den modvind jeg var i, i efteråret, er nu lagt bag os.......................og jeg får stor opbakning og rosende ord, fra mine kolleger, og fra patienterne. Dog kommer der ikke specielt mange roser fra min leder............

Mange knus til jer alle..............Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

oo

så får du lige en rose af mig istedet

hvor er det dejligt med nyhederne om ungerne! jeg ved næsten ikke hvad der er bedst at læse, at Jonas er rask eller at Idas intellekt er bevaret! åh jeg blir helt rørt!!

og ved du hvad Mette, man kan ikke altid få sky på sin leverdreng, men nogle gange når hverdagen alligevel himlen

Anmeld

6. februar 2011

anna-jonas

Tjuhl skriver:

så får du lige en rose af mig istedet

hvor er det dejligt med nyhederne om ungerne! jeg ved næsten ikke hvad der er bedst at læse, at Jonas er rask eller at Idas intellekt er bevaret! åh jeg blir helt rørt!!

og ved du hvad Mette, man kan ikke altid få sky på sin leverdreng, men nogle gange når hverdagen alligevel himlen

Tak for dit svar Trinemus.........................rart når der er nogle der lige skriver et ord eller to.

Jeg skriver jo ikke så tit indlæg herinde, men jeg synes jeg er ret god til at besvare andres indlæg. Men den sidste tid har jeg ikke haft overskuddet og energien, p.g.a al den sygdom hos ungerne.

Knus og kram Mette

Anmeld

6. februar 2011

oo

anna-jonas skriver:

Tak for dit svar Trinemus.........................rart når der er nogle der lige skriver et ord eller to.

Jeg skriver jo ikke så tit indlæg herinde, men jeg synes jeg er ret god til at besvare andres indlæg. Men den sidste tid har jeg ikke haft overskuddet og energien, p.g.a al den sygdom hos ungerne.

Knus og kram Mette

jeg må også indrømme at jeg læser en del mere end jeg får svaret på! det kommer også meget an på om der er en eller to hænder frie

men det er altid rart at vide, at der er nogen der "lytter"

Anmeld

6. februar 2011

Rosa

Ejj, hvor er det bare fantastisk at høre med Ida  Hvor vildt at hun er mentalt normaludviklet, det åbner jo en verden og et helt andet liv for hende end hvis hun havde været retarderet - jeg sidder helt med tårer i øjnene! 

Jeg håber helbredet stadig vil være med jer, og at din leder får øjnene op. 

Roser herfra 

Anmeld

6. februar 2011

Skouboe

Hvor ER det bare en dejlig update at læse - både på Jonas og på Ida 

Og nogen gange er en grå verden slet ikke at kimse ad... det kan godt være at der ikke er en masse solskin, men der er heller ingen storme og nogen gange er det hvad man har brug for.

Og så glæder jeg mig til at du skriver og fortæller at nu er det grå blevet erstattet med solskin! 

Anmeld

6. februar 2011

Klitgaard

Dejligt at høre at det går så godt med ida og jonas stort tillykke med det

Anmeld

6. februar 2011

TbCp

Hvor er det godt at høre fra dig igen, gik faktisk igår og tænkte at det var længe siden og hvordan du mon havde det.

Fantastisk nyhed om Ida!!! og også rigtig dejligt at høre at Jonas er frisk igen.

Anmeld

6. februar 2011

otlitrom

Jeg bliver helt rørt, Mette! Endelig vendte bøtten og det hele ser lysere ud! Det er meget fortjent!

Jeg er glad for at læse at Jonas er frisk igen! Det var noget bekymrende, alt det han var igennem. Godt det er overstået!

Og jeg måtte knibe en tåre, da jeg læste om Ida. Det kan lyde forkert, men hvor er det dejligt at hun "kun" er ramt fysisk, forstå mig ret. Jeg er sikker på hun er en sej lille pige, og hun skal nok lægge verden ned. Hun har en god læremester i sin mor!

Jeg vil gerne sende dig 1000 roser Fordi du altid har konstruktive svar til os andre, selvom du har andre ting at tænke på selv. Fordi du altid har gode velmente råd, som er brugbare! Og fordi du er dig! Jeg er sikker på du er en fantastisk sygeplejerske, og det glæder mig meget at læse, at dine kolleger nu endelig har set det. Jeg håber lederen følger trop!

Anmeld

7. februar 2011

Barbamama

Det var godt nok et SKØNT indlæg Mette!!!! Det er vildt underligt at Jonas kunne være så syg uden de fandt ud af hvad han fejlede. Men hvor er det bare godt han er på toppen igen!

Og det er da helt fantastisk med Ida! Det er da næsten den bedste nyhed I kunne få. Og så er det godt med en læge der kan huske at rose forældrene for deres gode indsats for det giver også jer noget overskud til at klare hverdagens strabadser som I i hvert fald har haft mange af!

Og mht dit arbejde, så er det da heldigvis patienterne der er vigtigst og som er kunderne i butikken. Det er dem du har mest at gøre med og så må det være dem der holder dig oppe. Men ja det er da mega hårdt når man ikke får anerkendelse oppefra. Men så er det godt alle herinde synes du er SKØN!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.