Hep hey!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Bshizzle

Heysa Tøser..

Da jeg længe har sidder på sidelinien og fulgt rigtig mange af jer, så vil jeg da lige melde min ankomst "rigtigt" her på siden.

For at fortælle lidt om mig selv, så har jeg en skøn Dreng på 5 år og en lille ny spir på vej med termin 24 Sep.

Jeg kommer fra Odense hvor jeg bor med min skønne kæreste.

..Glæder mig til at følge jer endnu mere her på siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

bøgelund

Bshizzle skriver:

Heysa Tøser..

Da jeg længe har sidder på sidelinien og fulgt rigtig mange af jer, så vil jeg da lige melde min ankomst "rigtigt" her på siden.

For at fortælle lidt om mig selv, så har jeg en skøn Dreng på 5 år og en lille ny spir på vej med termin 24 Sep.

velkommen til DK´s bedste side.  

håber du bliver glad for at være her. 

Anmeld

5. februar 2011

ZamanogDania

Velkommen til håber du bliver glad for siden ligesom os andre
Og tillykke med den lille bebs i maven

Anmeld

5. februar 2011

B&J

velkommen til denne skønne skønne side... håber du bliver super glad for den..

og kæmpe tillykke med den lille nye spir inde i maven

Anmeld

5. februar 2011

twinny

Velkommen til baby.dk  håber du bliver glad for siden...

Tillykke med den lille i mave....

Anmeld

19. februar 2011

Dinna88

Bshizzle skriver:

Heysa Tøser..

Okay, det er godt nok noget tid siden du oprette den her tråd, men hvor er det altså sjovt at se et nyt ansigt herinde, som er SÅ aktivt som du er! - Det er jo ikke helt til at undgå at se den blå, skrå skrift du bruger  Jeg blev helt overrasket sådan de første gange jeg "stødte på dig", meeen, så læste jeg din profiltekst, og så gav det mening!

Anmeld

19. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bshizzle skriver:

Heysa Tøser..

Jamen velkommen til..og herligt at du kommer helt frem i rækkerne.
Tillykke med spiren..og jaaaahhh endnu en fynbo

Kærligst
Sussie

>>Moderator på baby.dk<<

Anmeld

19. februar 2011

Bshizzle

Dinna88 skriver:

Okay, det er godt nok noget tid siden du oprette den her tråd, men hvor er det altså sjovt at se et nyt ansigt herinde, som er SÅ aktivt som du er! - Det er jo ikke helt til at undgå at se den blå, skrå skrift du bruger  Jeg blev helt overrasket sådan de første gange jeg "stødte på dig", meeen, så læste jeg din profiltekst, og så gav det mening!

Ej hvor er du sød.. ..  Ja, jeg er blevet helt vild med den blå skrift.. så må vi se hvor længe den holder til den blir skiftet ud.

Anmeld

19. februar 2011

Bshizzle

SussieThyssen skriver:

Jamen velkommen til..og herligt at du kommer helt frem i rækkerne.
Tillykke med spiren..og jaaaahhh endnu en fynbo

Kærligst
Sussie

>>Moderator på baby.dk<<

Takker.. .. Ja, man kan jo ikke lade vær med at følge folk her inde og skrive med i debatterne ..

Men Ja.. endnu en fynbo er landet..  

Anmeld

19. februar 2011

Dinna88

Bshizzle skriver:

Ej hvor er du sød.. ..  Ja, jeg er blevet helt vild med den blå skrift.. så må vi se hvor længe den holder til den blir skiftet ud.

Hehe Den er også super fin - "laver" du den hver gang du skriver et indlæg, eller er det noget man kan fikse permanent? Jeg har noget med lilla lige nu, men jeg orker altså ikke lige at skulle ændre det hver gang jeg laver et indlæg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.